کد خبر: 882106
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
غلامرضا اميني

رییس فدراسیون قایقرانی با اشاره به شروع اردوی ملی‌پوشان رویینگ گفت: ملی‌پوشان رویینگ زیر نظر مربیان ایرانی کارشان را شروع می‌کنند اما در حال جذب مربی خارجی برای هر دو بخش هستیم.

غلامرضا امینی در گفت و گو با ایسنا، درباره انتخاب مربیان جدید برای تیم ملی رویینگ بانوان اظهار کرد: ملی‌پوشان رویینگ بانوان تمرین‌های خود را زیر نظر مربیان خود آغاز می‌کنند. بهناز مرادخانی و افشین فرزام مربیان تیم ملی خواهند بود. همچنین ما در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم یک مربی خارجی برای تیم دختران جذب کنیم. تمام برنامه‌های ما با وزارت ورزش هماهنگ است و برنامه‌هایمان را با هماهنگی انجام می‌دهیم.

او درباره تیم پسران نیز گفت: تمرینات تیم ملی آقایان زیر نظر طاهر کبوتری آغاز خواهد شد و با لیو مربی چینی نیز تقریبا به نتیجه رسیده‌ایم و در حال مذاکرات نهایی هستیم. مشکل این است که لیو اعلام کرده نمی‌تواند به طور کامل در ایران باشد چون درگیر برخی مشکلات خانوادگی است و ما در حال مذاکره‌ایم تا حضور او در ایران بیشتر باشد.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که نمی‌شود ملی‌پوشان به چین اعزام شوند و زیر نظر لیو باشند؟ بیان کرد: حضور 8 یا 9 ماهه ملی‌پوشان در چین دشوار است اما ما با اردوی دو یا سه ماهه مشکلی نداریم. به همین دلیل با لیو صحبت کرده‌ایم که بتواند بیشتر در ایران باشد و سپس ملی‌پوشان راهی اردو شوند.

امینی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای جذب مربی خارجی برای کانو و کایاک ندارد؟ تصریح کرد: اردوی تیم ملی آب‌های آرام آغاز شده و ما هیچ برنامه‌ای برای تغییر مربیان نداریم و با مربیان ایرانی کارمان را ادامه می‌دهیم. تعداد ملی‌پوشان را هم محدود کرده‌ایم تا بچه ها با شرایط بهتری به تمرین‌هایشان ادامه دهند.

او درباره تفاهم‌نامه با فدراسیون آلمان نیز بیان کرد: تفاهم‌نامه ما با فدراسیون آلمان به امضا رسیده‌است. ملی‌پوشان پیش از بازی‌های آسیایی یک کمپ تمرینی در این کشور خواهند داشت. همچنین یک مربی ما نیز به آلمان خواهد رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار