کد خبر: 882103
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
یوسین بولت

ورزشکاران کریکت استرالیا از یوسین بولت، سریع‌ترین مرد جهان درخواست کردند تا توانایی دویدن آنان را برای مسابقه دادن مقابل انگلیس افزایش دهد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از AFP، یوسین بولت جاماییکایی که رکورد ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر جهان را در دست دارد و هشت‌بار قهرمان المپیک شده با ورزشکاران کریکت استرالیا کار می‌کند تا بتوانند توانایی دویدن خود را افزایش دهند.

بولت در مصاحبه با Herald sun ، در این باره گفت‌: من متوجه شدم ورزشکاران کریکت زمانی که می‌دوند شتاب اولیه زیادی ندارند. آن‌ها معمولا با شتاب کمی شروع به دویدن می‌کنند. اگر بتوانند این کار را درست انجام دهند قطعا به آن‌ها کمک خواهد کرد.

بولت ۳۱ ساله بعد از مسابقات قهرمانی جهان لندن در ماه آگوست بازنشسته شد.

پیتر هندزکامب، یکی از ورزشکاران کریکت استرالیا درباره کمک‌های بولت، گفت‌: بولت به ما نکته‌هایی گفت‌ که موجب می‌شود بتوانیم سریع‌تر بدویم. چند قدم اول برای شروع دویدن بسیار مهم هستند اگر بتوانیم این قدم‌ها را درست برداریم، می‌توانیم سریع‌تر باشیم. او سریع‌ترین مرد است. بنابراین اگر بتوانیم با او کارکنیم بسیار خوب است. بولت بعد از بازنشستگی علاقه زیاد به فوتبال نشان داد و حتی در تمرین‌ بورسیا دورتمند از تیم‌های بوندسلیگا شرکت کرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار