کد خبر: 882102
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
پورموسوی کمالوند ویسی

‌سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص صحبت‌های تارتار مبنی بر این که قبل از بازی دیروز (دوشنبه) با برخی از بازیکنان پارس جنوبی تماس گرفته شده و گفته‌اند اگر آن‌ها به میدان بروند، مصدوم خواهند شد، گفت: اگر تارتار مدرکی در این خصوص دارد، بهتر است که آن را به کمیته اخلاق ارائه دهد.

سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این که تارتار اعلام کرده که قبل از بازی دیروز، با برخی از بازیکنان پارس جنوبی تماس گرفته شده و گفته‌اند اگر آن‌ها به میدان بروند، مصدوم خواهند شد، اظهارکرد: واقعا نمی‌دانم این موضوع چه ربطی به من و باشگاه فولاد دارد اما اگر تارتار مدرکی در این خصوص دارد، بهتر است که آن را به کمیته اخلاق ارائه دهد. تارتار از شکست تیمش ناراحت بود و شاید به همین دلیل این حرف‌ را زده است. به هر حال تحمل باخت سخت است.

وی با قدردانی از عملکرد خوب بازیکنانش در هفته‌های اخیر، در خصوص این که تارتار گفته با توجه به خوشحالی فولادی‌ها پس از پیروزی برابر ما، به تیمم می‌بالم، گفت: ما به دلیل شکست این تیم خوشحال نبودیم. ما با توجه به این که توانستیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم و بار دیگر خوزستانی‌ها را شادمان به خانه‌های‌شان بفرستیم، خوشحال بودیم، البته خوشحالی پس از هر پیروزی طبیعی است، همان‌طور که بازیکنان پارس جنوبی بعد از هر برد خوشحال می‌شوند. در هر صورت شایسته نیست که پس از یک باخت به دنبال چنین مسائلی بود و این‌گونه صحبت کرد. برد و باخت در فوتبال طبیعی و جزئی از آن محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا ممانعت تارتار از دست دادن به شما پیش از آغاز بازی، آن هم به دلیل این‌که سرما خورده است باعث دلخوری شما شد؟ عنوان کرد: ما به کادر فنی حریف احترام گذاشتیم و به رسم ادب سمت آن‌ها ‌رفتیم تا خوش آمد بگوییم ولی تارتار با بیان این‌که سرما خورده است، حاضر به دست دادن نشد و ما هم به سمت نیمکت خودمان برگشتیم. من خودم را بابت چنین رفتارهایی ناراحت نمی‌کنم و امیدوارم هر چه سریع‌تر سرماخوردگی تارتار بهبود پیدا کند.

وی با بیان این که تمام مجموعه فولاد، هم‌دل شده‌ است تا امسال شرایط متفاوتی را رقم بزنیم، گفت: بازیکنانم در هر بازی هر آن‌ چه در توان دارند در زمین می‌گذارند تا نتایج خوبی کسب شود و مردم خوزستان بار دیگر شاهد همان فولادی باشند که انتظار آن را دارند. همچنین از حمایت خوب هواداران که دیروز استقبال خوبی از بازی داشتند، تشکر می‌کنم. حمایت آن‌ها دلگرم کننده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار