کد خبر: 881965
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
ماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راهکار مقابله با جنگ نرم افزایش اماکن فرهنگی در سراسر کشور است، گفت: باید رعایت حجاب به گردشگران گوشزد شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها باید به موضوع فرهنگی وارد شوند و البته شهرداری نیز توجه ویژه به این موضوع در شهر دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برخورد سخت و فیزیکی علیه کشورمان را پرهزینه می‌دانند، بیان کرد: در حال حاضر دشمنان ایران برخوردهای نرم را علیه کشورمان پیش گرفته‌اند و تنها روش مقابله با این برخورد نرم، افزایش فعالیت‌های فرهنگی در داخل کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: با افزایش فعالیت‌های فرهنگی در کشور می‌توان در مقابل هرگونه هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن ایستاد.

وی ابراز کرد: باید محیط‌های فرهنگی، مجتمع‌های فرهنگی و اماکنی به این شکل در مجتمع‌های مسکونی و محلات افزایش یابد تا کشور را از هرگونه هجمه فرهنگی مصون داشت.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صحیح در راستای تبیین مسائل فرهنگی عجین یافته با اسلام و آموزه‌های دینی می‌توان مقابله اساسی با جنگ نرم کرد تا ریشه‌کن شود.

وی در خصوص وضعیت حجاب استان با تاکید به اینکه استان آذربایجان‌شرقی،منطقه‌ای مذهبی و دین‌مدار است، گفت: با توجه به فرارسیدن تبریز ۲۰۱۸ شاهد بی‌حجابی برخی گردشگران هستیم که باید رعایت شئونات اسلامی گوشزد شود تا نام استان از نظر حجاب خدشه‌دار نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر