کد خبر: 881956
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
شهردار کاشان:
شهردار کاشان در آیین تکریم و معارفه مدیران شهرداری کاشان گفت: من 24ساعته در خدمت شهر و شهرداری خواهم بود و انتظار دارم خانواده شهرداری نیز چنین رویکردی داشته باشند و تعهد کاری کافی نیست بلکه تعلق خاطر به کار مهم است.
آیین تکریم و معارفه مدیران شهرداری کاشان با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، مشاورین و جمعی از مدیران شهرداری کاشان برگزار شد.
سعید ابریشمی راد، جابه جایی ها در شهرداری کاشان را با هدف بهبود عملکرد شهرداری و تناسب شغل و شاغل بر شمرد و با اشاره به الزامات هر شغل در شهرداری در طراحی ساختار سازمانی گفت: توجه بین الزامات شغل و ویژگی های شاغل کار ها را با نتیجه بهتری به هدف می رساند.
شهردار کاشان، با اشاره به مسائل، مشکلات و چالش های پیش رو در حوزه های مختلف شهرداری تاکید کرد: با تناسب شغل و شاغل این چالش ها بر طرف می شود.
ابریشمی راد تاکید کرد: کاهش تعلق خاطر کاری کارکنان در سازمان ها یکی از چالش هایی است که هر ارگانی با آن مواجه است.
وی افزود: شهرداری با شهروندان، حیات شهری و رشد شهری سروکار دارد، بنابراین پارمتر های قابل تاثیر در مدیریت شهرداری بسیار متنوع است، در چنین سازمان هایی تعهد کاری کافی نیست بلکه تعلق خاطر به کار مهم است که شامل سه مولفه  سرزندگی، مجذوب شدن و فدایی شدن می شود و انتظار می رود این مدیران در محل شغلی جدید خود این سه مولفه را مد نظر قرار دهند.
در این نشست خالدی به عنوان معاون خدمات شهری، بخشنده فر به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک، گرانمایه به عنوان معاون فنی و عمرانی، والی زاده به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، واحدیان به عنوان سرپرست منطقه یک شهرداری کاشان، قدیری به عنوان سرپرست اداره مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری، دادایی به عنوان مدیر اداره املاک و هادیان به عنوان مشاور املاک شهردار، میرزابیگی به عنوان سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان، پیراسته به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی، مجدالاشرافی به عنوان مدیر حوزه (   H.S.E  ) و مشاور ایمنی و محیط زیست، چایچی به عنوان مدیرعامل سازمان آتش نشانی، سرکار خانم محسنی به عنوان مشاور امور بانوان، مسچی به عنوان سرپرست حوزه پالایش و ارزیابی عملکرد، اسلامی مهر به عنوان مدیر حوزه پیمان و رسیدگی ، شاه بالایی به عنوان سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان و شقایقی به عنوان مشاور شهردار و مسئول پیگیری تشکیل و تاسیس سازمان   مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی منصوب شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر