کد خبر: 881891
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
استاندار مرکزی :
استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به لحاظ کمک‌های مردمی و لجستیک در زلزله کرمانشاه رتبه ممتاز را در کشور به دست آورد.

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به لحاظ کمک‌های مردمی و لجستیک در زلزله کرمانشاه رتبه ممتاز را در کشور به دست آورد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست ستاد مدیریت بحران استان مرکزی با اشاره به زلزله رخ داده در غرب کشور اظهار داشت: اقشار مختلف مردم در ساعات اولیه پس از وقوع حادثه همپای دستگاه‌های اجرایی و دولتی در راستای امدادرسانی و کمک حاضر شدند و همچنین مدیریت بحران این استان هم در این حادثه خوش درخشید و همه دستگاه‌های اجرایی بدون ابلاغ و بر اساس وظیفه در نخستین ساعات در مناطق زلزله‌زده غرب کشور حاضر شدند و همچنان هم حضور دارند.

وی افزود: هموطنان عزیزمان بحران پیش آمده را به بهترین شکل ممکن مدیریت کردند که این همبستگی و حضور عاشقانه در کمک به هموطنان آسیب دیده ستودنی است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان مرکزی پس از استان کردستان دومین استانی بود که در مناطق زلزله زده غرب کشور حاضر شد، تیم‌های شرکت توزیع برق، سپاه، علوم پزشکی و اورژانس و شرکت گاز این استان هم در گروه نخستین استان‌هایی بود که به این مناطق اعزام شدند.

آقازاده بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در مجموع استان مرکزی به لحاظ کمک‌های مردمی و لجستیک رتبه ممتاز را در کشور به دست آورد که قابل ستایش و تقدیر است.

وی ادامه داد: ستاد بحران استان مرکزی باید گزارشی از فعالیت دستگاه‌های مختلف استان تهیه کند تا به مدیریت بحران کشور و استانداری کرمانشاه ارسال شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده به مناطق زلزله‌زده غرب کشور بر اساس اطلاعات رسیده فراتر از نیاز فعلی است و باید تدابیری اندیشیده شود تا از اصراف این کمک‌ها جلوگیری شده و با مدیریت صحیح در مواقع نیاز استفاده شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: مدیریت شبکه توزیع در مناطق زلزله زده غرب کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: محدوده جغرافیایی در راستای پاکسازی و بازسازی مناطق زلزله‌زده غرب کشور به استان مرکزی اختصاص یافته که خدمات‌رسانی در این محدوده باید با هماهنگی بین دستگاهی و به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این اتفاق درس بزرگی برای استان مرکزی بود و می‌تواند در مقابله با حوادث متقربه احتمالی که ممکن است در آینده در استان رخ دهد موثر باشد که باید تمام این موارد ثبت و ضبط شود همچنین باید بحث آموزش هم بعد از جمع‌آوری اطلاعات بسط و گسترش دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار