کد خبر: 969124
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا در دیداری راحت موفق شد سریلانکا را با حساب سه بر صفر شکست دهد تا گام اول در قهرمانی آسیا را محکم بردارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی در این دیدار بیشتر به جوان‌ها میدان داد و بازیکنان اصلی را به میدان نفرستاد. سریلانکا هرچند در امتیاز‌های ابتدایی هر سه گیم پا به پای ایران پیش آمد، اما در نهایت مقابل قدرت ایران کم آورد و بازی را در سه گیم متوالی واگذار کرد.

ایران گیم اول را با حساب ۲۵ بر ۱۳ پیروز شد. در گیم دوم سریلانکا کمی به شرایط سالن عادت کرد و موفق شد ۱۷ امتیاز از تیم ملی بگیرد. هرچند که این گیم را هم واگذار کرد. تیم ایران در دست سوم مسابقه در امتیاز‌های ابتدایی عقب افتاد، اما در نهایت این دست را هم با حساب ۲۵ بر ۲۳ به سود خود خاتمه داد در حالی که سریلانکا در این دست ایران را اذیت کرد. به این ترتیب ایران در اولین گام رقابت‌های قهرمانی آسیا یک پیروزی نسبتاً آسان به‌دست آورد. ملی پوشان کشورمان عصر امروز در دومین بازی خود از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف قطر می‌روند و روز یک شنبه هم در حساس‌ترین بازی گروه خود در برابر استرالیا قرار می‌گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار