کد خبر: 951738
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
این روز‌ها عده‌ای از افراد بانفوذ به دنبال آن هستند که فیلم «تگزاس۲» را جایگزین «رحمان ۱۴۰۰» کنند و پخش فیلم را هم «نیکان‌فیلم» بر عهده گیرد. در این صورت یک کمدی تازه‌نفس با بازیگران سرشناس، از میانه‌ی راه وارد اکران می‌شود و سانس‌ها و سالن‌های دیگر فیلم‌های روی پرده را تسخیر میکند و این بی‌شک ناعدالتی‌ست.
جوان آنلاین: سعید سهیلی که فیلم سینمایی «ژن خوک» را در حال حاضر روی پرده دارد گفت: ناراحتی خودم را بابت توقیف فیلم «رحمان ۱۴۰۰» اعلام می‌کنم و امیدوارم مشکل این فیلم هرچه زودتر حل شود و دوباره اکرانش آغاز شود.
 
سهیلی در مورد جاگزین «رحمان ۱۴۰۰» گفت: تا جایی که من شنیده‌ام و می‌دانم، از سازمان سینمایی با عوامل و پخش‌کننده‌ی فیلم «پالتو شتری» تماس گرفته‌اند تا این فیلم جایگزین «رحمان ۱۴۰۰» شود. حتی میدانم تا همین یک ساعت قبل قرار بر اکران پالتو شتری جای رحمان ۱۴۰۰ بوده، اما متاسفم که سینمای ایران سینمای پشت پرده است و این یعنی هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد.
 
سهیلی در ادامه به «کات» گفت: اگر دوباره در پشت‌پرده زد و بند صورت گیرد و بخواهند در آخرین لحظه پالتو شتری را کنار بگذارند و جایش تگزاس۲ را اکران کنند و سالن‌ها و سینما‌ها را به این فیلم بدهند، به گمانم همان حواشی رحمان ۱۴۰۰ دوباره پیش خواهد آمد و بحران ادامه‌دار میشود. من به صراحت به شما بگویم که فیلمساز‌ها و پخش‌کننده‌های دیگر فیلم‌های روی پرده در مقابل این اتفاق به هیچ عنوان ساکت نمی‌نشینند و اگر تگزاس۲ اکران شود، شاهد تندترین مصاحبه‌ها از جانب صاحبان دیگرفیلم‌ها بر علیه این جریان خواهید بود. حتی تا جایی که میدانم ممکن است هر ۵ فیلم دیگر در اعتراض به این زد و بند فیلم‌هایشان را از پرده پایین بکشند و به اکران ادامه ندهند.
 
سهیلی در پاسخ به این سوال که «آیا واقعا احتمال میرود همه‌ی تهیه‌کنندگان در اعتراض فیلم‌هایشان را از اکران خارج کنند؟» گفت: هرچیزی در این شرایط ممکن است. اگر تگراس۲ اکران شود، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. همان‌طور که گفتم ساده‌ترینش مصاحبه‌های تند علیه تصمیم‌گیرندگان و زد و بندکنندگانِ پشت پرده است، تندترینش هم پایین کشیدن همه‌ی فیلم‌ها از اکران است. پس بهتر است آقایان بدون زد و بند تصمیم معقولانه‌تری بگیرند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار