کد خبر: 946896
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
کارگروه کاغذ قیمت را تعیین کرد
یک عضو کارگروه کاغذ از تعیین قیمت کاغذ برای توزیع در میان ناشران و مطبوعات خبر داد و گفت: هر کیلو کاغذ تحریر ۶۱۰۰ تومان فروخته خواهد شد.
جوان آنلاين:کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از اوایل سال جاری در حوزه سیاست‌گذاری و تسهیل در زمینه دسترسی ناشران و مطبوعات به کاغذ فعالیت کرده، چندی است که به دلیل عدم قیمت‌گذاری کاغذ‌هایی که اخیراً به کشور وارد شده، از توزیع در میان ناشران خودداری کرده است.

هفته گذشته قرار بود که این کارگروه با تفویض اختیار از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده خود به تعیین قیمت بپردازد، جلسه کارگروه هفته گذشته با مسئولان سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و انجمن واردکنندگان کاغذ برگزار شده و جدولی برای تعیین قیمت کاغذ‌ها به تصویب رسیده است.

بنا به گفته یکی از اعضای کارگروه کاغذ این جدول و قیمت تعیین شده برای کاغذ تحریر به ازای هر کیلو ۶۱۰۰ تومان به تأیید سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و ستاد تنظیم بازار رسیده است. همچنین ستاد تنظیم بازار اختیار تعیین قیمت برای کاغذ را به صورت کامل به کارگروه کاغذ واگذار کرده است.

قیمت تعیین شده برای کاغذ‌هایی است که در اختیار کارگروه و آماده توزیع است، قیمت نهایی تعیین شده برای کاغذ‌هایی که در حال حمل به ایران هستند، با توجه به افزایش هزینه‌های مربوطه حدوداً ۶۳۰۰ تومان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار