کد خبر: 945847
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: هر گونه استعفانامه‌ای را از ناحیه خودم تکذیب می‌کنم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش فارس، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره تئاتر فجر درباره حضور دیرهنگام خود در جشنواره تئاتر فجر و ارتباط آن با شائبه استعفا گفت: من از چهارشنبه کرمان بودم و موفق نشدم زودتر بیایم، در اولین فرصت به جشنواره آمدم تا کار‌ها را تماشا کنم و این هم هیچ ربطی به بحث استعفا ندارد. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر استعفا از وزارت ارشاد، گفت: در این رابطه آقای واعظی چهارشنبه صحبت کرده بودند، اما من هم می‌گویم که استعفانامه‌ای که بخواهد به بالاتر منتقل شود، داده نشده است.
صالحی با اشاره به اینکه ما گاهی در تصمیم‌گیری خوب و خوب‌تر یا بد و بدتر گرفتار می‌شویم، درباره وضعیت تئاتر شهر به عنوان محلی با نوستالژی فرهنگی گفت: ما باید اینجا فضای آرامی در رفت و آمد‌ها و مناسبات داشته باشیم تا گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی احساس خوبی داشته باشند. این نگاه از ناحیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می‌شود، شهرداری هم با این نگاه همراه است.
ما در این شرایط که مشکلات معیشتی داریم و ایام شب عید است و مسائل دیگر در این دو نگاه، تلاش خودمان را می‌کنیم، منتها نگاه دیگری هم هست که با این نگاه ما همراهی نکرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار