کد خبر: 929110
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
بیانیه گروه‌های جبهه انقلاب درباره مشکلات معیشتی
۲۴ حزب و تشکل سیاسی اصولگرا با صدور بیانیه‌ای خطاب به سران سه قوه تأکید کردند مشاهده بی‌تدبیری امروز و رهاشدگی حاد در عرصه تدبیر و مدیریت اقتصادی و معیشتی مردم، همچون خاری در چشم و استخوانی در گلو، جسم و جان همه دلسوزان انقلاب را آزار می‌دهد.
۲۴ حزب و تشکل سیاسی اصولگرا با صدور بیانیه‌ای خطاب به سران سه قوه تأکید کردند مشاهده بی‌تدبیری امروز و رهاشدگی حاد در عرصه تدبیر و مدیریت اقتصادی و معیشتی مردم، همچون خاری در چشم و استخوانی در گلو، جسم و جان همه دلسوزان انقلاب را آزار می‌دهد.
به گزارش جوان، در بخشی از این بیانیه آمده است: تحریم دشمنان بیرونی، خودتحریمی از سوی عناصر ناکارآمد داخلی و سوء مدیریت‌ها، مشکلات معیشتی کم‌سابقه‌ای به ملت بزرگ و مجاهد ایرانِ عزیز تحمیل کرده است و کشور عملاً با جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. طراحی جنگ رسانه‌ای بی‌سابقه نیز بر پیچیدگی و سختی این نبرد افزوده است. در این بین، اقدام تروریستی عوامل مزدور استکبار و ارتجاع منطقه و به شهادت رساندن جمعی از فرزندان رشید مردم، نشانه دیگری بر عزم دشمنان این مرز و بوم برای ایجاد اخلال و سنگ‌اندازی با استفاده از هر جنایتی، در مسیر پرشکوه موفقیت‌های داخلی و منطقه‌ای نظام اسلامی است. ما معتقدیم کلید واقعی حل مشکلات، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و منابع گسترده مادی و معنوی، توجه به دانش و تجربه موجود در کشور عزیزمان، به میدان آوردن مردم و استفاده صحیح و اصولی از نیروی انسانی جوان و بی‌نظیری است که در سراسر جغرافیای وطن مترصد فرصتی برای اثبات توانایی‌های خود هستند.
بی‌شک «ما می‌توانیم» از شعار‌های اصلی انقلاب اسلامی است که این کشور را تاکنون در شرایط مختلف به پیش برده و همچنان به جلو خواهد برد. دفاع مقدس یکی از این عرصه‌های تاریخی است. تجربه گران‌سنگ ۴۰ ساله انقلاب نشان می‌دهد که هرگاه مردم به صحنه آمده‌اند و انسجام واقعی در نظر و عمل، شکل گرفت و تجمیع نیرو‌ها به حل مشکلات معطوف شد، کشور با عبور از موانع به وجود آمده، وارد مرحله تازه‌تری از تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حل مشکلات شده است.
ما، تشکل‌های انقلابی صادرکننده این بیانیه، با اعلام حمایت از هرگونه اقدامی که باری از مشکلات اندوهبار این روز‌های اقشار مختلف مردم، به‌ویژه مستضعفین عزیز جامعه را کاهش دهد، از همه دست‌اندرکاران توقع دارد با کنار گذاشتن هر بهانه‌ای و طرد عوامل ناسالم و بی مسئولیت و با اتخاذ رویکرد جهادی و اغتنام فرصت اعطای اختیارات ویژه و حکومتی به شورای هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه توسط رهبری حکیم انقلاب اسلامی، که در واقع اتمام حجت عملی معظم له با مسئولان کشور است، برنامه‌های عملی و زود بازدهی را برای حل مشکلات سرسام‌آور گرانی و تورم کالا‌های اساسی، کاهش قیمت و تثبیت بازار ارز و طلا، رسیدگی خاص به وضع محرومان، به اجرا بگذارند و کشور را از وضعیت بی تصمیمی فعلی اقتصادی خارج نمایند.
در پایان این بیانیه آمده است: مشاهده بی‌تدبیری امروز و رهاشدگی حاد در عرصه تدبیر و مدیریت اقتصادی و معیشتی مردم، همچون خاری در چشم و استخوانی در گلو، جسم و جان همه دلسوزان انقلاب را آزار می‌دهد، با این حال، ما آمادگی هر نوع همکاری و مشارکت خالصانه در حل مشکلات مردم را داریم و چنانچه دولت محترم، دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی تمایلی به شنیدن و استفاده از راهکارها، نقطه نظرات و تجربیات مدیریتی را داشته باشند، آماده‌ایم همه توان خود را، بدون هیچ توقعی، در اختیار گذاریم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
ای خدااا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار