کد خبر: 928471
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت:
دکتر حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: «ما ایرانیان مشکلات زیادی داریم، ولی داخلی است و به دست ایرانیان هم درمان می‌شود. لذا ایران‌دوستی حکم می‌کند هوشیارانه مواظب توطئه‌های ائتلاف ضد ایرانی نتانیاهو، ترامپ و بن‌سلمان و ستون پنجم آن‌ها باشیم.»
به گزارش جوان آنلاین، دکتر حمیدرضا جلایی‌پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران، در یادداشتی تلگرامی با عنوان ‌«نتانیاهو؛ ضد تمامیت ایران» نوشت:
 
کلا در این زمانه اسرائیلِ نتانیاهو یک نیروی خطرناک علیه تمامیت ایران است. زیرا همه می‌دانیم که ظهور یک ایران توسعه‌یافته و دموکراتیک برای اسرائیل و نیتانیاهو کابوس است. نتانیاهو همه کشور‌های اسلامی در خاورمیانه را خصوصا ایران را فقیر، ناامن و غیر دموکراتیک که با هم درگیر باشند، می‌خواهد.
 
در شرایط فعلی برای نتانیاهو آمریکای ترامپ یک غنیمت است. آمریکایی‌ها از هم‌اکنون کانون اصلی رقابتشان با چین، روسیه و هند است؛ و نمی‌خواهند تا خرخره خود را درگیر خاورمیانه کنند و علاقه دارند تمرکز قدرتشان بجای خاورمیانه در آسیای دور باشد. لذا برای آمریکا نیز کشور بزرگ و قدرتمندی، چون ایران، در کنار قدرت‌هایی مثل چین، هند و روسیه قابل تحمل نیست.
 
نتانیاهو دارد از این فرصت استفاده می‌کند تا در ائتلاف با ترامپ و بن‌سلمان هرچه در توان دارد در ناامن‌سازی ایران و نهایتا با تکه تکه کردن آن تلاش کند. علامت این توطئه ضد ایرانیِ نتانیاهو، ترامپ و بن‌سلمان کجا است؟ این علائم گوناگون است؛ من به یک مورد اخیر اشاره می‌کنم:

شما ببینید عده‌ای جوان ناکام، ماجراجو، ضدایران و برانداز وقتی ترامپ رییس‌جمهور می‌شود به او نامه می‌نویسند که ایران را تحریم کند؟! و حالا که ترامپ ایران را تحریم کرده، وقتی این ماجراجویان در روز‌های گذشته رسما برای براندازی نظام ایران تحت عنوان "فرشگرد" اعلام موجودیت کردند (تا در فنجان طوفان کنند) چهار رسانه ماهواره‌ای بی‌بی‌سی، صدای‌آمریکا، من‌وتو، و ایران‌اینترنشنال این اعلام‌ موجودیت را در تیتر یک خود قرار دادند؟!

این رسانه‌ها چرا بصورت غیرحرفه‌ای این موضوع قلابی را چنین تیتر یک می‌کنند، چون نمی‌توانند چنین نکنند. بن‌سلمان و نتانیاهو که محض رضای خدا یا برای تقویت دموکراسی در ایران به این رسانه‌ها کمک مالی نمی‌کنند. این‌ها به هر چیز ممکنی (مثل ماجراجویان ناکام) برای ضربه زدن به ایران متوسل می‌شوند.

ما ایرانیان در ایران مشکلات زیاد داریم؛ ولی مشکلات ما داخلی است. به دست ایرانیان این مشکلات ایجاد شده و به دست ایرانیان هم شایسته است درمان شود. لذا در حین رویایی با مشکلاتمان، ایران‌دوستی حکم می‌کند هوشیارانه مواظب توطئه‌های ائتلاف ضد ایرانی نتانیاهو، ترامپ و بن‌سلمان و ستون پنجم آن‌ها نیز باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار