کد خبر: 910463
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
مسابقات فوتسال بانوان تیم‌های پالایش نفت و دانشگاه آزاد

مسئول لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: لیگ برتر فوتسال بانوان از هفته اول مرداد شروع می‌شود و برای مشخص شدن قهرمان واقعی بین تیم‌های اول تا چهارم بازی پلی آف برگزار می‌کنیم.

شهرزاد نصیری مسئول کمیته لیگ فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایسنا در مورد زمان شروع لیگ برترفوتسال بانوان گفت:  لیگ برتر از هفته اول مرداد ماه و با حضور  ۱۴ تیم شروع می‌شود که ۱۲ تیم دوره قبل لیگ حضور داشتند و دو تیم دیگر هم از دسته یک به لیگ برتر صعود کردند. قرعه کشی‌ لیگ را  هم تا ۱۰ یا ۱۲ روز آینده انجام می‌دهیم. امسال بعد از پایان مسابقه‌های دوره ای لیگ برتر، بین تیم‌های اول تا چهارم مسابقه‌ی پلی آف را برگزار می‌کنیم تا قهرمان واقعی مشخص شود.

 او در مورد حق شرکت تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: : اول باید قرعه‌کشی انجام شود سپس  به تیم‌ها زمان  می‌دهیم تا ورودیه لیگ را پرداخت کنند و قراردادهایشان را ببندند. همچنین ۱۰ روز قبل از شروع لیگ آی دی کارت‌ها را صادر می‌کنیم.  تیم ها حق شرکت دارند و باید آن را پرداخت کنند که مقدارش امروز در مصوبه‌ای که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صادر می‌کند، مشخص می‌شود و بعدا  آن را به تیم‌ها ابلاغ می‌کنیم.  

  مسئول کمیته لیگ فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال در مورد مشکلاتی که در لیگ برتر فوتسال بانوان وجود دارد گفت: مشکلاتی که بانوان داشتند بیشتر مسائل مالی و اسپانسری است. حتی تیم های بزرگ هم امکان دارد در نیمه راه قادر به ادامه بازی‌های باقی مانده خود نباشند. سال گذشته سازمان لیگ به دو، سه تیم کمک کرد تابتوانند مسابقه‌هایشان را به پایان برسانند و بحث دیگر به برگزاری بازی‌های لیگ به صورت دوره ای رفت و برگشت مربوط می‌شود.

نصیری در مورد پخش تلویزیونی  مسابقه‌های فوتسال بانوان بیان کرد: از خدایمان است و دوست داریم این اتفاق بیفتد اما در حیطه‌ی اختیاراتمان نیست و باید از مراجع مختلف برای انجام این کار به ما اطلاع بدهند. آقای کفاشیان رئیس سازمان لیگ فوتسال از هرکس دیگری در این زمینه دلسوزتر است و مراودات اداری را خیلی بهتر می‌داند. اگر راهکاری وجود داشته باشد که بتوانیم این کار را انجام دهیم مطمئنا اولین قدم را برمی‌دارد.

او  در پایان بیان کرد: اگر بحث پخش باشد پنج دقیقه و یک ساعتش مهم نیست، قبول کردن پخش اهمیت دارد. برای فوتسال بانوان از مسابقه‌های آسیایی بالاتر نداشتیم که متاسفانه همه به صورت زنده و از طریق اینترنت بازی را می‌دیدند. دوست داریم این اتفاق بیفتد حتی اگر دو روز بعدش هم باشد. مطمئنا همه تلاشمان را می کنیم و می‌خواهیم دست به دست هم باعث شویم این اتفاق بیفتد. پخش تلویزیونی بازی‌ها نه تنها به ضررمان نیست بلکه به جذب اسپانسر کمک می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار