کد خبر: 896199
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
واكنش جانشين فرمانده سپاه به نمايش نتانياهو در مونيخ
جانشين فرمانده‌كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: اسرائيلي‌ها ادعا مي‌كنند پهپاد به‌پروازدرآمده در آسمان سرزمين‌هاي اشغالي ايراني است اما...
جانشين فرمانده‌كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: اسرائيلي‌ها ادعا مي‌كنند پهپاد به‌پروازدرآمده در آسمان سرزمين‌هاي اشغالي ايراني است اما اين ادعا چه راست باشد چه دروغ، بايد بگوييم اين اولين پهپاد يا آخرين پهپاد جبهه مقاومت نبوده است و در مقابل اصابت اين پهپاد، جنگنده اسرائيلي سرنگون شده است. 
به گزارش تسنيم، سردار حسين سلامي، صبح پریروز در همايش سراسري روحانيون سپاه طي سخناني اظهار داشت: در دوره ولايت امام(ره)، دوره صف‌آرايي جهاني عليه انقلاب اسلامي بود و جنگيدن در آن زمان تنها لازمه‌اش مؤمن بودن انسان‌ها بود اما هرچه زمان پيش رفت تهديدات و فتنه‌ها عليه انقلاب پيچيده‌تر شد و به همين ترتيب مبارزه با دشمن هم، شكل سخت‌تري به خود گرفت. 
وي افزود: در دوران زعامت رهبر انقلاب، امريكايي‌ها خودشان وارد سطوح عملياتي و تاكتيكي در مقابله با انقلاب اسلامي شدند. امروز هم شاهد هستيم كه امريكا و اسرائيل به هنرپيشه‌هاي مضحكي تبديل شده‌اند و با نمايش بدنه يك موشك در كاخ سفيد و بال يك پرنده آنها را به‌عنوان موشك و پهپاد ايراني معرفي مي‌كنند. اين اقدام آنها بدان معناست كه موقعيت‌شان تنزل پيدا كرده و در مواجهه با انقلاب شرايط‌شان پيچيده‌تر شده است. وي ادامه داد: اسرائيلي‌ها ادعا مي‌كنند پهپاد به‌پروازدرآمده در آسمان سرزمين‌هاي اشغالي ايراني است، اما اين ادعا چه راست باشد چه دروغ، بايد بگوييم اين اولين پهپاد يا آخرين پهپاد جبهه مقاومت نبوده و در مقابل اصابت اين پهپاد، جنگنده اسرائيلي سرنگون شده است. 
سردار سلامي با اشاره به اظهارات امريكايي‌ها مبني بر ايراني بودن موشك‌هاي يمن خاطرنشان كرد: آنها مي‌گويند لاشه موشكي كه نمايش داده‌اند ايراني است و ما به‌صراحت آن را رد مي‌كنيم اما يك سؤال وجود دارد و آن هم اينكه آهن‌پاره‌هايي كه به‌عنوان سامانه‌هاي موشكي تاد و پاتريوت امريكايي در اختيار عربستان سعودي است در مقابل اين موشك چه مي‌كرده است كه نتوانسته آن را بزند و آنها بدنه موشك را كه بيشترين سطح مقطع راداري را دارد به‌نمايش گذاشته‌اند. آنها كه نمي‌توانند یک موشك را بزنند اگر صدها فروند موشك بر سر آنها فرود آيد چه خاكي بر سر مي‌كنند؟ جانشين فرمانده كل سپاه در ادامه با بيان اينكه دشمني‌هاي امريكا با انقلاب به ابعاد ديگري نيز تسرّي پيدا كرده است، عنوان كرد: اداره بانك‌هاي جهاني براي تحريم ايران و نظارت بر صادرات و واردات و مديريت جهاني براي تحريم يك ملت از ديگر اقدامات دشمنانه امريكايي‌هاست. 
وي با ابراز اينكه در چنين شرايطي رهبر انقلاب باید در مقابل دشمنان داخلي و خارجي انقلاب را رهبري مي‌كردند، عنوان كرد: در جبهه دشمنان داخلي شيرخوارگاني كه تا ديروز از انقلاب تغذيه مي‌كردند و در اين همين فضا بزرگ شدند، امروز داعيه طلبكاري دارند. آنهايي كه از حمايت رهبر انقلاب برخوردار بودند قدر آن را ندانستند و كساني كه معروف به استكبارستيزي بودند، امروز امريكا و اسرائيل را رها كرده و به جان نظام افتاده‌اند. همچنين كساني كه جاذبه سياسي و كارآمدي ندارند امروز براي انتقام از ملت نامه‌ها مي‌نويسند زيرا از قدرت محروم شده‌اند. 
سردار سلامي با اظهار اينكه جهان اسلام به ميدان جهاد تبديل شده است، عنوان كرد: امروز هزينه حضور دشمنان در جبهه جهان اسلام بالا رفته و به همين علت بدهي‌هاي امريكا از توليد ناخالص ملي اين كشور پيشي گرفته و اين به‌معني ركود و زوال اقتصادي امريكاست. امروز راهكارهاي نظامي دشمن مسدود شده و آنها در ميدان سياست هم قادر به غلبه سياسي بر ما نيستند و اينها نتيجه هنر رهبر انقلاب است. 
وي با بيان اينكه وقتي ما با قدرت‌هايي در تراز امريكا، انگليس و همپيمانان آنها درگير شديم، باید در تراز آنها هم قدرت‌سازي مي‌كرديم، عنوان كرد: پيشرفت‌هاي ما در حالي صورت گرفت كه جهان تمام دروازه‌هاي علمي و به‌خصوص علوم نظامي را بر ما بست و بعضي از شركاي امروز ما در زماني كه ما به برخي سيستم‌ها نياز داشتيم آنها را به ما ندادند اما رهبر انقلاب با تزريق اميدواري و طرح مسائلي همچون نهضت توليد علم، ذهن‌ها را شكافتند و موجب بروز چشمه‌هاي علمي شدند. امروز براي دفاع از خود به هيچ قدرتي متكي و نيازمند نيستيم و اين نتيجه هنر رهبر انقلاب است كه چگونه توانسته‌اند جامعه را مديريت و معادلات امنيتي را مهار كنند. 
سردار سلامي در پايان گفت: ما تازه عمق تهديد‌شناسي رهبران‌مان را شناخته‌ايم. وقتي رهبري با اين نگاه توحيدي به قدرت مي‌نگرند از هيچ امپراطوري در جهان نمي‌ترسند. خدا مي‌داند دستيابي به يكي از جلوه‌هاي فناوري براي ما رؤيا بود اما امروز تحقق پيدا كرده و ما در محاصره كامل، در جنبه‌هاي فضايي و زيست‌فناوري پيشرفت كرده‌ايم و قادريم همه نيازهاي خود را در سطح نظامي بسازيم و امروز بايد بدانيم داشتن بصيرت، بزرگ‌ترين جنگ ما با دشمن است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار