کد خبر: 876639
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به عمان رسید که بر خلاف تیم الهلال عربستان استقبال آنچنانی از آنها نشد.این در حالی است کاروان الهلال در بدو ورود به عمان مورد استقبال گسترده هوادارانش قرار گرفت.
تیم پرسپولیس تنها نماینده ما در آسیا ساعت ۳۰/۱۹ فردا برابر الهلال به میدان می رود.مسابقه ای که شانس کمی برای صعود پرسپولیس وجود دارد چرا که شاگردان پرسپولیس در بازی رفت با ۴ گلی که دریافت کردند عملا برای صعود به فینال بازی‌ها به یک معجزه نیاز دارد هر چند که در فوتبال همه چیز می‌تواند اتفاق بیفتد .
الهلال به واسطه برد پرگلی که در بازی رفت داشت شرایط بسیار خوبی دارد و با خیالی راحت و آسوده پا به میدان می‌گذارد اما در مقابل پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد . هر چند شاگردان پرسپولیس در بازی آخر خود در لیگ که برابر استقلال خوزستان بازی کرد در ۲۵ دقیقه سه گل زد تا با امیدواری بیشتری پا به این مسابقه بگذارد.
یکی دیگر از نکات مهمی که در این بازی فردا مشهود است این که پرسپولیس مصدومان بازی رفت را در اختیار دارد.محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی به دلیل محرومیت و سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت غایب بودند اما در بازی برگشت به جز مهدی طارمی که همچنان محروم است سه بازیکن دیگر می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند و فقط حسین ماهینی را به دلیل دو اخطاره شدن و فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا پرسپولیس در این بازی هم با سه غایب به مصاف حریف قدرتمند خود برود.
سرخ‌پوشان ایرانی در تاریخ خود بارها نشان داده‌اند که می‌توانند به بازی برگردند. چه در آسیا باشد و حریف، تیم قزاقستانی و عربستانی (آلیما و الاهلی) و چه ایران باشد و حریف، استقلال تهران، پرسپولیسی‌ها راه برگشتن به بازی را خوب بلدند.

تاکتیک برانکو حرف اول و آخر را می زند
محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردا برابر الهلال عربستان می گوید : هر بازی، شریط خاص خودش را دارد. کسی نمی تواند نتیجه بازی رفت را که باخت چهار بر صفر پرسپولیس را به همراه داشت عوض کند. اما حالا نود دقیقه دیگر فرصت است تا بازیکنان کاری کنند و خودشان را نشان بدهند.تاکتیک برانکو ایوانکوویچ در این بازی، حرف اول و آخر را می زند. گره کور پرسپولیس در همان دقایق نخست می تواند با یک گل باز شود. یک گل در همان ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی می تواند ورق را کاملا به سود پرسپولیس برگرداند. پرسپولیس شرایط خوبی دارد. کادر فنی این تیم می تواند بازیکنان مدنظرش را به خوبی جایگزین کند. سیامک نعمتی و بشار رسن وجود دارند که می توانند برگ برنده پرسپولیس لقب بگیرند.
مجتبی محرمی دیگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس هم معتقد است این تیم به اندازه الهلال عربستان برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد. البته پرسپولیس کار خیلی سختی دارد. ولی فکر می کنم موضوعی که فوتبال را نسبت به سایر بازی ها جذاب می کند غیر قابل پیش بینی بودن آن است. پرسپولیس می تواند در همین بازی هم کاری کند که معجزه فوتبالی رخ دهد.بازیکنان پرسپولیس نباید بازی خودشان را فراموش کنند و تنها کافی است تمرکز لازم را داشته باشند. شاید برای خروج از این فشار بهتر است کاری به دیدار رفت نداشته باشند و تنها بازی خودشان را انجام دهند. پرسپولیس نشان داده است وقتی استرس نداشته باشد بازی منظم و بهتری انجام می دهد.  پرسپولیس تا همین جای کار هم عملکرد خوبی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته است. هنوز هم چیزی به پایان نرسیده است و باید این تیم امیدوار به صعود در دیدار برگشت باشد. وقتی آنها توانسته اند چهارگل بزنند پس پرسپولیس هم می تواند به همین اندازه گلزنی کند.

مقابل پرسپولیس از پیش صعود کرده نیستیم
دیر باشگاه الهلال عربستان می‌گوید این تیم مقابل پرسپولیس از پیش صعود کرده نیست. فهد المفرج» مدیر باشگاه الهلال عربستان بر اهمیت بازی برگشت با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد و گفت: باوجود پیروزی پرگل در دیدار برگشت، ما خودمان را از پیش صعود کرده به فینال آسیا نمی دانیم.تمام تمرکز ما روی بازی با پرسپولیس است. در این مسابقه نواف العابد را به خاطر عدم آمادگی و عبدالله عطیف را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.
 
 

وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار