کد خبر: 875960
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
هفته دوم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد که بانک سرمایه با برتری برابر رعد پدافند صدرنشین لیگ برتر شد.دیدار حساس پیکان و شهرداری ورامین هم با پیروزی به پایان رسید.شمس شهرداری ارومیه را شکست داد.در دیگر مسابقات سارویه ساری از خاتم اردکان شکست خورد و سایپا در خانه برابر شهرداری تبریز متوقف شد و دیدار ایرانیان گنبد و کاله هم برگزار نشد.
در آغاز هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران تیم والیبال بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی در کاشان به مصاف رعد پدافند رفت و در پایان موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر برابر حریف به پیروزی دست یابد ودر سه ست پیاپی برابر نماینده کاشان به برتری دست یافتند.شاگردان مصطفی کارخانه با این پیروزی ۶ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت .
در دیگر دیدار ها شمس تهران با شهرداری اورمیه بازی کرد که در نهایت این جوانان شمس دوند که با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را از آن خود کردند .سارویه ساری که میهمان خاتم اردکان بود با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.دیدار ایرانیان گنبد و کاله هم برگزار نشد. فدراسیون والیبال اعلام کرده نماینده گنبد به دلیل ارائه قراردادهای جعلی و چک‌های نامعتبر از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته شده است.
 تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد سایپا تهران را در خانه خودش سه بر صفر شکست دهد. در ست نخست هر دو تیم بسیار جنگنده وارد زمین شدند .بازی پایاپای هردو تیم برابر پیش می رفت تا این که در پایان این شهرداری تبریز بود که موفق شد ۲۸ بر ۲۶ به برتری دست یابد و یک بر صفر از خودروسازان پیش افتد.
در ست دوم شهرداری تبریز به لطف تجربه بالای بازیکنانش بسیار خوب شروع کرد وچند امتیاز پیش افتادند اما تیم سایپا که تیم دست و پا بسته ای نبود هر بار که عقب افتاد بازی را به تساوی کشاند اما در نهایت تبریزی ها توانستن باهوش تر عمل کنند و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند .در ست سوم باز هم شاگردان بناکار بازی را خوب آغاز کردند .سایپا که در نبود امیر غفور عملکرد ضعیفی در خط حمله داشت نتوانست در ادامه امتیازات عقب افتاده را جبران کند در پایان شهرداری با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ ست سوم را هم برد و موفق شد دومین پیروزی خود را بدست آورد.شاگردان میروسلاو ژیوکوو که در بازی نخست کاله را در آمل سه بر شکست داده بودند با شکست برابر شهرداری تبریز با یک برد و یک باخت سه امتیازی باقی ماندند.
در آخرین دیدار هم پیکان میزبان شهرداری ورامین بود که در یک بازی زیبا و دیدنی شهرداری ورامین با نتیجه ۳ بر ۱ توانست پیکان را شکست دهد.با این نتیجه پیکان در قعر جدول قرار گرفت.

وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار