کد خبر: 875440
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
هفته اول لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد که این جام به نام شهید محسن حججی نامگذاری شده است .در این هفته ایرانیان گنبد ۳ بریک از سد شهرداری ارومیه گذشت.شمس تهران توانست خاتم اردکان را مغلوب کند.در تهران شاگردان کارخانه برابر شهرداری ورامین به پیروزی ۳ بر صفر رسیدند.کاله که میزبان سایپا بود در خانه شکست خورد.سارویه ساری ۳ بر یک رعد پدافن کاشان را برد .ایرانیان گنبد ۳ بر یک از سد شهرداری ارومیه گذشت و در آخرین بازی هم تیم باسابقه پیکان در خانه مغلوب شهرداری تبریز شد.
در نخستین مسابقه لیگ برتر والیبال، تیم شمس در کرج میزبان تیم خاتم اردکان بود که به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم خاتم اردکان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروزی شد و دو امتیاز شیرین در خانه حریف به دست آورد.شاگردان محمد وکیلی سرمربی شمس که در این مسابقه نمایش مناسبی داشتند، در ست سوم و چهارم ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب خاتم اردکان شدند.
تیم والیبال ایرانیان گنبد هم توانست با نتیجه 3 بر یک میهمان خود را شکست دهند. در این مسابقه شاگردان جبار قوچان نژاد که میزبان شهرداری ارومیه بودند توانستند در یک بازی نفس گیر و دیدنی بازی را به سود خود به پایان برسانند. تیم ایرانیان گنبد فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور را با پیروزی آغاز کرد. تیم ایرانیان گنبد در سالن المپیک این شهرستان و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر میزبان تیم شهرداری ارومیه بود که با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت.گنبدی‌ها ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج (۲۰ - ۲۵)، (۱۹ - ۲۵) و (۲۰ - ۲۵) با پیروزی پشت سر گذاشتند و ست سوم را ۱۹ به ۲۵ واگذار کردند تا با برتری سه بر یک در این دیدار حساس هر سه امتیاز را کسب کنند.ایرانیان گنبد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، چهارشنبه ۱۹ مهر میزبان تیم کاله مازندران است.
در دیگر بازی تیم والیبال رعدپدافند کاشان برابر سارویه تن به شکست داد. این مسابقه تیم سارویه که تا روز گذشته حضورش در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار داشت توانست با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را شکست دهد.سارویه پیش از این قرار بود با نام شهرداری در لیگ برتر حاضر شود، اما روز گذشته قرار شد با نام سارویه به لیگ برتر بیاید. این در حالی است که بازیکنان تیم رعدپدافند را سربازان والیبالیست تشکیل می دهند.
تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس هم در خانه نخستین پیروزی را در حضور پرشور تماشاگران گنبدی در سالن المپیک این شهر کسب کرد. ایرانیان گنبدکاووس در گیم‌های اول، دوم و چهارم پیروز شد و تیم شهرداری ارومیه هم گیم سوم به برتری رسید.
تیم والیبال کاله آمل در نخستین دیدارش در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مغلوب سایپا شد. تیم سایپا با هدایت ژیکوی بلغاری در نخستین مسابقه نمایش خوبی داشت و توانست با نتیجه 3 بر صفر تیم جوان کاله با هدایت بهروز عطایی را مغلوب کند. سایپایی ها در سه ست متوالی توانستند میزبان خود را از پیش رو بردارند تا شروع قدرتمندانه ای در این دوره از مسابقات داشته باشند.
مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر والیبال را با پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم ورامین آغاز کرد. در این مسابقه  بانک سرمایه توانست شهرداری ورامین را شکست دهد. شاگردان نفر زاده در ست اول نمایش پایاپایی با حریف خود داشتند اما رفته رفته تیم سرمایه به بازی مسلط شد و در نهایت سه بر صفر برنده است رقابت ها شد تا آغاز خوبی در سی ویکمین دوره رقابت های لیگ برتر داشته باشد.
در آخرین دیدار از هفته اول لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران در خانه و با نتیجه سه بر دو برابر شهرداری تبریز شکست خورد.این بازی که از ساعت ۱۸ و در حضور ۵۰۰ تماشاگر حاضر در سالن فدراسیون والیبال دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان پرافتخارترین تیم لیگ برتر در خانه سه بر دو برابر نماینده تبریز مغلوب شد.
خودروسازان با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۲ بر ۱۵ برابر شهرداری تبریز شکست خوردند تا در هفته نخست از رقیب اصلی خود، بانک سرمایه عقب بیفتند.پیکان در این دیدار از سیمون فان دفارت بلژیکی و لیبرمن کلمبیایی نیز بهره می برد.

وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار