کد خبر: 874554
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
جانشين فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينكه بعد زماني و جغرافيايي رزمايش اقتدار پيامي صريح براي دشمنان ايران اسلامي دارد، گفت: اين رزمايش با توجه به اتفاقات اخير در منطقه برگزار مي‌شود. 
به گزارش فارس، امير نوذر نعمتي جانشين فرمانده نيروي زميني ارتش در حاشيه رزمايش اقتدار، با بيان اينكه ويژگي اصلي اين رزمايش ابلاغ مرحله به مرحله عمليات از سوي رده‌هاي مختلف فرماندهي مخصوصاً ستاد كل نيروهاي مسلح است، تأكيد كرد: همه يگان‌ها به تحرك، چابكي و آمادگي كم‌نظيري دست يافته‌اند. 
نعمتي اقتدار را رزمايشي راهبردي و در منطقه‌اي استراتژيك و در زماني مهم خواند و گفت: تحرك يگان‌ها و رسته‌ها به اندازه‌اي رسيده كه از دورترين نقاط كشور با همه تجهيزات و ادوات خود در كمتر از 24 ساعت در منطقه حاضر و عملياتي شده‌اند. 
جانشين فرمانده نيروي زميني ارتش تأكيد كرد: اين رزمايش با توجه به اتفاقات اخير در منطقه برگزار مي‌شود و ارتش تمام توان خود را براي حفظ منافع ملي، حفاظت از مرزهاي ايران اسلامي و پايداري امنيت به كار مي‌گيرد. 
وي گفت: اين رزمايش در غرب و شمال غرب كشور در حال برگزاري است و يكپارچگي، هماهنگي و همكاري كامل ميان نيروهاي ارتش و سپاه وجود دارد. 
نعمتي تصريح كرد: بعد زماني و جغرافيايي رزمايش اقتدار پيامي صريح براي دشمنان ايران اسلامي دارد. 
وي افزود: هدف ما امنيت مناطق مرزي است و براي اين امنيت تا پاي جان ايستاده‌ايم. 
نعمتي با بيان اينكه ارتش جمهوري اسلامي ايران در طول سال توان رزمي نيروهاي خود را در همه رسته‌ها آزمايش مي‌كند، گفت: در اين رزمايش نيز تمامي رسته‌ها و يگان‌هاي نيروي زميني از جمله مخابرات، پهپاد، توپخانه، هوانيروز، راكت انداز، زرهي، واكنش سريع و نيروهاي ويژه اقتدار، تحرك و چابكي خود را آزمايش كردند. 
نعمتي با تأكيد بر اينكه رزمايش صحنه جنگ واقعي است كه خود مي‌آفرينيم و نيروهاي خود را در شرايط سخت با توجه به تهديدات دشمن محك مي‌زنيم، گفت: پس از رزمايش در جلسات متعدد فرماندهان نقاط ضعف و قوت را بيان مي‌كنند و مهم‌تر از همه نخبگان و شايستگان و فرماندهان آينده ارتش شناسايي مي‌شوند. 
وي گفت: رزمايش در اقليم جغرافيايي مختلف و با توجه به نوع تهديدات صورت مي‌گيرد و به صراحت مي‌گويم نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران امروز آماده مقابله با هر تهديدي است.  رزمايش اقتدار مرحله به مرحله از سوي ستاد كل ابلاغ مي‌شود.  

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار