کد خبر: 873709
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
خونسردي، سرخوشي، طلبكاري و از سر بي‌خيالي حرف‌زدن‌هاي مهدي طارمي در امارات مانند شلاقي روي صورت هواداران پرسپوليس و علاقه‌مندان به فوتبال ايران است.
فريدون حسن
فريدون حسن

خونسردي، سرخوشي، طلبكاري و از سر بي‌خيالي حرف‌زدن‌هاي مهدي طارمي در امارات مانند شلاقي روي صورت هواداران پرسپوليس و علاقه‌مندان به فوتبال ايران است.
البته نبايد به طارمي و امثال او ايراد گرفت،‌ حتي نبايد به مديراني چون طاهري و رويانيان در پرسپوليس يا همترازانشان در استقلال هم ايراد گرفت، چرا كه سال‌هاست كه از بيت‌المال ارتزاق كرده‌اند، سال‌ها‌ست كه خرابكاري كرده‌اند و هيچ نهاد نظارتي وجود نداشته كه بابت اين همه افتضاح از آنها پاسخ بخواهد. طارمي بايد هم بي‌خيال باشد، بايد هم بگويد كه مشكلي نيست، چرا نگويد! اين روزها همه بسيج شده‌اند تا چيزي نزديك به 4 ميليارد تومان را بابت بي‌خردي، بي‌مبالاتي و بي‌قيد و بندي او از جيب مردم و از بيت‌المال به گلوي يك باشگاه درجه چندمي تركيه واريز كنند،‌ پس چرا نبايد سرخوش باشد؟

بي‌خيال مردم، بي‌خيال هواداران پرسپوليس و بي‌خيال علاقه‌مندان فوتبال كه از همين امروز صبح دل توي دلشان نيست تا پرسپوليس مقابل الهلال عربستان پيروزمندانه زمين مسابقه را ترك كند، اما اين وسط طارمي چه مي‌كند؟ هيچ؛ در امارات به پاداش اين افتضاح خود تفريح مي‌كند، مي‌خندد و به اين فكر مي‌كند كه چهار ماه بيكاري همراه با حقوق خود را كه آن هم از بيت‌المال تأمين مي‌شود، چگونه سپري كند. چهار ماهي كه از ديد معيوب او با خدمت مقدس سربازي مقايسه شده و البته ما شرم داريم كه خدمت جوانان برومند اين مرز و بوم در اقصي نقاط كشور را با چهار ماه محروميت يك بيت‌المال‌خور مقايسه كنيم.
واقعيت اين است كه طارمي را بايد به دادگاه كشيد؛ بابت بازي با آبروي فوتبال كشور، بابت بي‌مبالاتي و بي‌توجهي، بابت عدم مسئوليت‌پذيري، او بايد پاسخ اشتباهش را بدهد، درست مثل طاهري مديرعامل پرسپوليس، مديري كه صراحتاً اعلام مي‌كند كه ما چنين شرايطي را پيش‌بيني مي‌كرديم، اما عملاً در طول يك فصل هيچ اقدامي نكرد و اجازه داد تا طرف دعوا هر كاري دلش مي‌خواهد انجام دهد.

به طور حتم امروز خيال جناب مديرعامل هم راحت است، حتماً او هم اگر جلوي دوربين تلفن همراه آقاي  مدير روابط‌عمومي باشگاه قرار مي‌گرفت با خنده مي‌گفت: «مشكلي نيست»، چرا؟ چون قرار نيست پاسخگوي اشتباهش باشد، چون قرار نيست محكمه‌اي تشكيل شود و طارمي و طاهري پاسخگوي حيف و ميل كردن بيت‌المال باشند.
ايراد اينجاست كه ما علاوه بر شوخي گرفتن قوانين و ضوابط بين‌المللي از وجود مرجعي براي توبيخ و تنبيه متخلفان فوتبال به خصوص آنها كه با هزينه بيت‌المال ستاره و مدير مي‌شوند، بي‌بهره‌ايم. فوتبال ايران طي يكي، دو سال گذشته مشتري پروپاقرص كميته انضباطي فيفا و دادگاه ورزش جهان است، يك مشتري هميشه متهم و هميشه محكوم، چرا؟ چون تمام هزينه‌هاي افتضاحات مديران و تخلفات ستاره‌هاي فوتبال اين مرز و بوم از جيب مردم و بيت‌المال پرداخت مي‌شود و آنها بي‌خيال و سرخوش،‌ خوش مي‌گذرانند.

سؤال آخر را بايد اينگونه پرسيد، طارمي امروز در امارات چه مي‌كند؟ مگر محروم نيست؟ مگر نبايد بخشي از بدهي ميلياردي باشگاه تركيه‌اي را خودش بپردازد، پس در امارات چه مي‌كند؟ بازيكني كه چهار ماه محروم است اگر خيلي هم تمريني باشد، مي‌توانست در همين تهران تمرين كند، ولي چرا امارات؟ پاسخ روشن است، جواب در دل حرف‌هاي قبيحانه او خطاب به هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال است «مشكلي نيست، حل مي‌شود». كسي به دنبال بازخواست و جواب از طارمي نيست. پرسپوليس جريمه شده مهم نيست، چون پولش را بيت‌المال مي‌دهد، طاهري هم در نهايت از اين مديريت برداشته و جايي ديگر مدير مي‌شود، درست مثل رويانيان يا فتح‌الله‌زاده و افشارزاده در استقلال و مانند ديگر مديران دو باشگاه سرخابي كه نتيجه كارشان بدهي‌هاي چندده ميلياردي و سنگيني است كه با خيال راحت مي‌گويند پرداخت مي‌شود! اما از كجا، خب  معلوم است بيت‌المال يا بهتر بگوييم جيب مردم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار