کد خبر: 871702
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس گفت: در نشست مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی به صورت مصداقی روی گزینه خاصی برای استانداری آذربایجان‌شرقی بحث نشد و در نهایت شاخص‌هایی جهت انتخاب استاندار به دولت پیشنهاد شد تا فردی مطابق با آن معیارها و شاخصه‌ها روی کار آید.
ضیاءالله اعزازی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نتایج امروز جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در خصوص تغییرات مدیریت اجرایی استان اظهار کرد: در جلسه امروز نمایندگان بر روی فرد خاصی بحث نشد و مجمع گزینه خاصی را به صورت مصداقی به دولت معرفی نکرد.

وی اضافه کرد: نمایندگان استان با هم‌فکری و همدلی شاخص‌هایی را تعیین کرده و در اختیار وزارت کشور قرار دادند تا استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با آن معیارها انتخاب شود و دولت در تعیین نماینده خود آزاد است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی، داشتن توانایی فردی توانمند، قدرت اجرایی بالا با سابقه اجرایی در سطح ملی، دارا بودن توانایی جهت انسجام بخشیدن به تمام جریانات و سلیقه‌های سیاسی در استان، تجربه موفق در کارآفرینی، تعامل با سایر قوا، نیروهای مسلح و نماینده ولی فقیه در استان را از شاخصه‌های مورد نیاز و مورد درخواست مجمع نمایندگان استان برای استاندار جدید اعلام کرد.

اعزازی تأکید کرد: گزینه تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی باید مورد قبول افکار عمومی و مردم استان بوده و دارای حس ناسیونالیستی نباشد.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که مجمع بعد از این نشست با نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز داشت، این موارد مطرح شد و حجت‌الاسلام آل‌هاشم نیز با نظرات مجمع در انتخاب استاندار همسو بوده و معتقدند که استاندار جدید باید دارای چنین روحیات و شاخصه‌هایی باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اعلام اینکه شاخص‌ها و چارچوب تعیین شده براساس معیارهای مدنظر ما خواهد بود؛ اذعان کرد: نمایندگان استان بر سر انتخاب استاندار هیچ اختلافی با همدیگر ندارند ولی در عین حال خواهان فردی توانا و متخصص هستند و از استانداری با داشتن چنین شاخصه‌هایی نیز حمایت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر