کد خبر: 871294
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
دفاع مقدس در کتب دانشگاهی راه یافت
هفتمین گردهمایی و هم‌اندیشی پیشکسوتان و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس استان اصفهان در سالن همایش مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان برگزار شد.

به گزارش جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس، از 174 واحد دانشگاهی استان اصفهان در 84 دانشگاه  دولتی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و غیر انتفاعی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان، 2 واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس تدریس شده و در هر ترم حدود 11هزار دانشجو از این درس بهره‌مند می‌شوند.

در این همایش یک روزه علاوه بر پرداختن به روش‌های تدریس تأثیرگذار، ارائه راهکارها در گسترش این واحد درسی، هم‌اندیشی و آسیب شناسی از 5 نفر از اساتید نمونه بر اساس ارزشیابی و تلاش‌های مستمرشان در ارائه بهتر مطالب به دانشجویان مانند نصرالله پاینده، مصطفی میرزایی، امیرسعید تمیزی، حسین حاج حسینی و عباسعلی گلی  تجلیل به‌عمل آمد.

سردار کرمی فرمانده مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(ع) و  سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان از مهمانان ویژه این همایش بودند.

شایان ذکر است هفتمین گردهمایی و هم‌اندیشی پیشکسوتان و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سالن همایش مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار