کد خبر: 847692
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
نخستين اجراي نمايش بزرگ فصل شيدايي در سال 96 در شهر شاهرود برگزار مي‌شود.
به گزارش «جوان» و به نقل از روابط عمومي سازمان هنري رسانه‌اي اوج، سعيد اسماعيلي، کارگردان «فصل شيدايي» درباره جزئيات اين نمايش گفت: هرچند پيش از اين عموم اجراهاي نمايش فصل شيدايي در مراکز استان بوده، ولي با توجه به درخواست اهالي شهر شاهرود و حمايت همه‌جانبه ايشان، تصميم گرفتيم نمايش فصل شيدايي را در شاهرود اجرا کنيم. 
 
اسماعيلي ضمن اشاره به اينکه شاهرود، پانزدهمين شهري است که ميزبان فصل شيدايي است، ادامه داد: با توجه به حضور پررنگ اهالي شاهرود و تيپ حضرت قائم(عج) در عمليات مرصاد، تصميم گرفتيم در بخش مربوط به دفاع مقدس نمايش، روي اين عمليات تمرکز کنيم و به‌طور جدي درباره آن روايت کنيم. طبيعي است که در اين روايت نگاهي به شهداي شاخص اين تيپ و همچنين سرکردگان منافقين خواهيم داشت و درباره شهيد عرب نجفي، مسعود رجوي و کومله‌ها و... روايت‌هايي را در نمايش خواهيم گنجاند. 
 
کارگردان نمايش فصل شيدايي در پايان گفت: با توجه به اينکه بخشي از اجراهاي نمايش همزمان با اعياد شعبان است، ويژه‌برنامه‌اي را هم براي آن ايام در نظر گفته‌ايم که ايام مواليد شعبان اجرا خواهد شد.  گفتني است، نمايش فصل شيدايي به کارگرداني سعيد اسماعيلي و روايت رسالت بوذري، کاري از مرکز هنرهاي نمايشي انقلاب (مهنا) است که از پنجم تا 14 ارديبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در موقعيت سردار شهيد حسن تهراني‌مقدم واقع در ضلع شمالي ميدان حسيني‌شاهرودي برگزار خواهد شد. حضور براي عموم مردم آزاد است.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
United States
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
لطفا فیلم فصل شیدایی را پخش کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار