کد خبر: 613234
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷
تداوم عزل و نصب‌هاي گسترده در دانشگاه ها

روزهاي اخير روزهاي پر از تغييرات براي دانشگاه‌هاي کشور است و هر زمان خبر تازه‌اي از انتصابات وزير بهداشت، سرپرست وزارت علوم و حتي هيئت امناي دانشگاه آزاد به گوش مي‌خورد به طوري که طي ماه گذشته 11 رئيس دانشگاه و دانشکده با صدور احکامي تغيير کرده‌اند.

به گزارش مهر، از مهم‌ترين تغييراتي که تاکنون رخ داده است مي‌توان به تغيير شتابزده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اشاره کرد که پس از حدود 10 روز تکذيب و احتمال برکناري وي انجام شد. برکناري رياست دانشگاه آزاد در حالي انجام شد که هنوز حدود دو سال از اتمام حکم فرهاد دانشجو در اين سمت باقي مانده بود. اين تصميم هيئت امناي دانشگاه آزاد پس از برگزاري يک جلسه فوق‌العاده در روز چهارشنبه هفته گذشته عملياتي شد.

همچنين از ابتداي شروع به کار سرپرست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دو تغيير مهم در سطح رؤساي دانشگاه‌ها رخ داده است. پس از اينکه دو دانشگاه مهم و تحت تابعه وزارت علوم يعني دانشگاه صنعتي اصفهان و علامه طباطبايي در ماه گذشته حاشيه‌ساز شدند، رياست آنها تغيير کرد. اما وزارت بهداشت تغييرات بيشتري را شاهد بوده است و تاکنون وزير بهداشت هفت رئيس دانشگاه و دانشکده علوم پزشکي را عزل و افراد ديگري را به جاي آنان منصوب کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار