کد خبر: 612766
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
الهه راستگو طی نامه ای به مسئولان امنیتی استان تهران اعلام کرد: به دلیل تهدیدات برخی افراد خواستار حمایت دستگاههای امنیتی از خود و خانواده ام هستم.

مهر عصر دیروز الهه راستگو عضو شورای شهر تهران طی نامه ای به مسئولان عالی امنیتی و انتظامی استان تهران اعلام کرد از سوی یکی از اعضای شورای شهر و همراهانش تهدید شده ام و خود خانواده ام احساس امنیت نداریم و درخواست حمایت و تامین جانی دارم.

پیش از این نیز برخی رسانه ها پس از ماجرای انتخاب شهردار تهران در شوارای شهر و رای راستگو به محمد باقر قالیباف که با اعتراض دیگر اعضای اصلاح طلب شورا و همچنین اخراج راستگو از حزب کار همراه شد از برخی تهدیدات علیه وی خبر داده بودند.

راستگو: دخترم جرات مدرسه رفتن ندارد!/ دروغ هایتان را تکذیب کنید

الهه راستگو در جلسه ای خصوصی با برخی از اصلاح طلبان نکات جدیدی را از پروژه تخریب و دروغ پراکنی علیه خود را افشا کرد.

به گزارش جهان به نقل از نیمروز، الهه راستگو در جلسه ای با برخی اصلاح طلبان از مشکلاتی که این افراد برای وی و خانواده اش به وجود اورده اند گلایه کرده و گفت: با این اقداماتی که علیه من و خانواده ام صورت گرفته دختر من حتی جرات ندارد که از اول مهر مدرسه برود! چه کسی میتواند جواب دخترم را بدهد؟ من همه کسانی که این شرایط را برای من و خانواده ام به وجود آورده اند را به خدا واگذار میکنم. واقعا این انتخابات ارزشش را داشت که چنین رفتاری را انجام دهید؟ شماها به چه قیمتی حاضر هستید به مقاصد خودتان برسید؟! شما حاضر هستید یک خانواده را برای رسیدن به اهدافتان خراب کنید؟ از خدا نمی ترسید؟!


وی همچنین با ابراز نارضایتی از دروغ هایی که به وی نسبت داده اند در رابطه با تعهد خود به اصلاح طلبان می گوید: من در هیچ جلسه ای تعهدی در رابطه با شورای شهر نداده و قسمی هم تا کنون نخورده ام. بنده در طول عمر فعالیت سیاسی ام فقط دوبار در دوره های مجلس پنجم و شورای چهارم بوده است. از شما هم توقع دارم که این مسئله را بین افکار عمومی تشریح کنید. بین رسانه ها مطرح کرده بودید که راستگو به قرآن قسم خورده و برخلاف آن عمل کرده است. خودتان میدانید که چنین چیزی وجود نداشته است.


من به وظیفه شرعی خودم در برابر خداوند انجام داده ام و وامدار هیچ حزب و گروه و دسته ای هم نیستم. من فقط وامدار مردم هستم. این را هم بدانید که خیلی از اصلاح طلبان با بنده تماس گرفته و از من تشکر کردند. یک روزی خواهد رسید که آقای هاشمی هم از بنده تشکر خواهند کرد. ایشان به دلیل اینکه شهردار نشدند و مشکلات بعدی آن گریبان گیر ایشان نخواهد شد؛ از من تشکر خواهند کرد.


وی همچنین در این جلسه با دیکتاتور خواندن مخالفینش میگوید: من نزد خدای خودم سربلند هستم چون با شرافت به وظیفه ای که داشته عمل کرده ام. صرفا از شما هم میخواهم اظهارات خلاف واقع خود را تکذیب کنند. من را جاسوس، منافق، خائن و دروغگو نامیدند. خدا راضی است از این حرفها؟ من ۳۲ سال به این مملکت خدمت کرده ام.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار