کد خبر: 609477
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

سند ملاقات يكي از سران فتنه در باغ خصوصي ملك عبدالله

اسناد و مدارك بسيار متقن نشان مي‌دهد كه فتنه 88 تنها يك حادثه نبود كه عده‌اي شبهه‌اي نسبت به رأي و نتيجه انتخابات داشته باشند، بلكه مي‌خواستند اين شبهه را تبديل به فتنه كنند.

جواد كريمي قدوسي، عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه اين افراد از فتنه و فتنه‌گران حمايت كردند، گفت: من در اينجا مستند به يك سندي كه ان‌شاءالله در آينده‌اي نزديك بيشتر باز مي‌شود، مي‌گويم كه بعضي از لايه‌هاي پنهان اين فتنه با بعضي از سران ناتو ارتباط برقرار كرده و به توافق رسيده‌ بودند كه وقتي كار ما جلو رفت و توانستيم پاستور و برخي از وزارتخانه‌ها را بگيريم، از شما استمداد مي‌كنيم و شما هم حملات موشكي خود را به ايران شروع كنيديعني همين اتفاقي را كه اين روزها مي‌خواهد در سوريه با حمايت تروريست‌ها رخ دهد، ‌ براي ملت ايران تدارك ديده بودند. وي افزود: سند و نوار صحبت يكي از سران فتنه موجود است كه در باغ خصوصي ملك‌عبدالله به ملاقات وي مي‌رود و از اين فردي كه امروز مورد طعن و لعنت امت اسلام است، استمداد مي‌كند. عبدالله‌ به اين فتنه‌گر مي‌گويد كه بمانيد و رقابت كنيد و آن فرد هم مي‌گويد: «ما آمده‌ايم تا به شما عرض كنيم كه اعلي‌حضرتا، آن كسي كه ما از او حمايت مي‌كنيم، همان كسي است كه شما مي‌خواهيد.» سپس وي مي‌گويد: «چرا اينقدر در كشورهاي عربي حضور داريد‌؟ مي‌خواهيد دستور دهم كه ايران را روي سر شما آوار كنند؟» كه اين فتنه‌گر در جواب مي‌گويد «اعلي‌حضرتا، به شما قول مي‌دهم كه اگر آقاي موسوي رأي آورد، از هر كجا كه شما امر كنيد، بيرون مي‌رويم.»

ايران از حمله به سوريه بي‌خبر است

معاون وزير امور خارجه اخبار منتشر شده در روزنامه الاخبار لبنان را مبني بر اينكه جفري فلتمن در سفرش به تهران خبر حمله نظامي به سوريه را به اطلاع ايراني‌ها رسانده است، تكذيب كرد و گفت: در سفر اخير فلتمن به تهران، درباره تحولات منطقه و به ويژه راهكار سياسي در قبال سوريه صحبت شد.

حسين اميرعبداللهيان با اعلام اين مطلب خاطرنشان كرد: در سفر اخير فلتمن به تهران، درباره تحولات منطقه و به ويژه راهكار سياسي در قبال سوريه و كنفرانس ژنو 2 و حمايت تهران از ابتكارات سياسي سازمان ملل صحبت شد و تهران مواضع خود را در قبال سوريه به روشني و شفافيت مطرح كرد.

بقايي: برداشت 16 ميليارد تومان قانوني بود

حميد بقايي، معاون اجرايي دانشگاه ايرانيان در واكنش به انتشار اخباري درباره انتقال 16 ميليارد تومان از حساب نهاد رياست جمهوري به حساب دانشگاه جامع ايرانيان براي تأمين مخارج اين دانشگاه گفت: در زمان رياست اينجانب در نهاد رياست جمهوري هرگونه نقل و انتقال مالي تماماً منطبق بر قانون و با رعايت مقررات مربوطه بوده است.

بقايي با اشاره به سند منتشر شده در رسانه‌ها در خصوص انتقال 16‌ميليارد تومان به حساب دانشگاه جامع ايرانيان افزود: هر فعاليت مالي، اداري همگي منطبق بر قانون بوده است. منتشر كردن يك سند دليل بر تخلف نيست. دوستان براي اثبات ادعاي خود، تخلف اين سند را مطرح كنند.

معاون اجرايي دانشگاه جامع ايرانيان ادامه داد: اگر سند ديگري نيز در رسانه‌ها مطرح شود من باز هم مي‌گويم كه شما تخلف آن سند را مطرح كنيد و باز هم به شما مي‌گوييم كه تمام نقل و انتقالات مالي در نهاد رياست جمهوري بر طبق قانون بوده است و از اين به بعد هر اتفاقي افتاده است خود دوستان كه كار را به دست گرفته‌اند، مسئول هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار