کد خبر: 1143882
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

علی شریفی زارچی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف که با پشتوانه اصلاح‌طلبان به یک چهره توئیتری فعال تبدیل شده، در توئیتی در واکنش به اظهار نظر چند روز پیش وزیر کشور که دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان را کذب عنوان کرده و گفته بود فعلاً سرنخی از این حوادث پیدا نکرده‌ایم، نوشته است: «بیش از ۹۰ روز از اولین حمله جنایتکارانه به مدارس دخترانه می‌گذرد، فقط امروز چندین مدرسه در چند شهر مورد حمله با گاز‌های سمی قرار گرفته‌اند و شما می‌گویید حتی سرنخ هم ندارید؟ کلمه‌ای برای شدت خشمم پیدا نمی‌کنم.»
علی علیزاده، فعال سیاسی، اما زارچی را به دلیل طرح ادعا‌های بدون سند و غیر علمی مورد خطاب و نقد قرار داده و گفته: «تو المپیادی بودی، تو ریاضی خوانده‌ای، تو در دانشگاه شریف تدریس می‌کنی، بگذارید مؤدبانه بگویم، خاک بر سر شما که ذهنت این‌قدر غیر علمی است! که حتی از یک جست‌وجوی ساده انگلیسی عاجز بودی که بفهمی این پدیده، پدیده حمله با گاز‌های سمی نبوده است؛ و شرم بر تو که با قدرت اصلاح‌طلبان به یک شخصیت توئیتری برجسته شدی. چرا که شخصیت‌های قبلی آن‌ها در دفاع از روحانی سوخته شده بودند. تو را بزرگ کردند و از تو یک چهره رسانه‌ای ساختند؛ و اکنون تو این قدرت کوچک تأثیر‌گذاری اجتماعی را این‌قدر ناصالحانه و با بی تقوایی و بی اخلاقی اینگونه هزینه می‌کنی! آدم چقدر باید بی وطن، ضد ملی، ضد اخلاق و تبهکار باشد که این‌قدر ساده بگوید که دانش آموزان مورد حمله با گاز‌های سمی قرار گرفته‌اند، در حالی که با یک جست‌وجوی ساده می‌توانستید بفهمید که قضیه چیست.»
علیزاده سپس نقدی هم به قوه قضائیه وارد کرده که چرا افرادی مانند علی شریفی زارچی که به زعم او سرمایه اجتماعی دارد و پشتش به اصلاح طلبان و کارگزاران سازندگی گرم است، به دلیل این ادعا‌های غیر علمی که دل خانواده‌ها و مادران ایرانی را خالی می‌کند، دستگیر و بازداشت نمی‌کند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
چرا افرادی مانند علی شریفی زارچی که .... به دلیل این ادعا‌های غیر علمی که دل خانواده‌ها و مادران ایرانی را خالی می‌کند، دستگیر و بازداشت نمی‌کند.؟
چون شهروند درجه یک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
آفرین به آقای علیزاده
اصلا چرا ما هی منتظریم اونا به انواع مختلف به ما حمله کنند وما هی دفاع کنیم
چرا ما به سر اونا حمله نمی کنیم وقتنه رو از ریشه خشک نمی کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار