کد خبر: 1143605
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
شرافت‌نداشتن مدعیان «زن زندگی‌آزادی» آن‌قدر غلیظ شده که عطاء‌الله مهاجرانی باکی ندارد آن‌ها را در نوشته‌ای به‌خاطر مسمومیت دختران مدرسه‌ای خطاب قرار دهد و بگوید این خرابکاری چیزی از جنس شرافت خودتان است

شرافت‌نداشتن مدعیان «زن زندگی‌آزادی» آن‌قدر غلیظ شده که عطاء‌الله مهاجرانی باکی ندارد آن‌ها را در نوشته‌ای به‌خاطر مسمومیت دختران مدرسه‌ای خطاب قرار دهد و بگوید این خرابکاری چیزی از جنس شرافت خودتان است. یعنی بی‌شرف‌هایی که ندای زن و زندگی سرمی‌دهند، اما کارشان خرابکاری و مسموم‌سازی مدارس دخترانه است. مهاجرانی نوشت «بسیار خوب! شما که می‌فرمودید: زن، زندگی، آزادی! چرا برای خرابکاری شرافتمندانه! از جنس شرافت‌خودتان به‌سراغ مدارس دخترانه رفتید و دانش‌آموزان معصوم را در معرض مسمومیت قرار دادید؟!»
کسی مانند مهاجرانی نیازی ندارد که منتظر نتایج آزمایشگاه یا گزارش نیرو‌های امنیتی بماند. او پروژه زن، زندگی را خوب درک کرده است و بی‌بی‌سی و اینترنشنال را هم بهتر از خودشان می‌شناسد و می‌داند در این مسمومیت‌ها فعال‌شدن این شبکه‌ها با همه قوا و راست‌ودروغ را مثل همیشه به‌هم‌آمیختن و پروپاگاندای رسانه‌ای آنان، خودش یک نشانه است. در این پروژه هنوز پرسش‌های زیادی وجود دارد که مردم از خود درباره آن سؤال می‌کنند. اینکه چرا معلمان و مدیران و کادر مدرسه و همسایگان مسموم نمی‌شوند! و چرا اگر حکومت می‌خواهد امری را بپوشاند، پزشکان و مدیران مدارس هم سکوت کرده‌اند! مگر همه عامل نظام هستند، آن‌هم در این بلبشوی فضای مجازی و اظهارات هرجایی؟! برای همین اصل ماجرا که یک پروژه تروریستی است از جنس بی‌شرفی طراحان «زن‌زندگی‌آزادی» مورد قبول آقای مهاجرانی است. به‌ویژه همزمان‌شدن این مسمومیت‌ها با فعال‌شدن لیدر‌های نشست جرج‌تاون و دیدار آنان با دلالان صهیونیست و نیز «ادامه‌دار خواندن» این مسمومیت‌ها در توییت سفیر انگلیس در تهران!
مهاجرانی البته این را زودگذر می‌داند و می‌نویسد: «بدون تردید همان‌گونه که ملت ایران در ۲۲ بهمن، توهم انقلاب سوم را به خاک سپرد، موج مسمومیت تمام می‌شود. امنیت یک موضوع و مسئله ملی است. هم وظیفه دستگاه‌های نظامی و انتظامی و امنیتی است و هم مسئولیت همه ملت ایران. این نکته را در طنجه از کارگر شهرداری آموختم، پرسیدم چرا خیابان کثیف است، گفت تنظیف وظیفه ماست و نظافت وظیفه شهروندان. همه خانواده‌ها شایسته است نسبت به امنیت هوشیار باشند. در لندن وقتی در مترو نشسته‌اید، بار‌ها این پیام را می‌شنوید: "اگر بسته مشکوکی دیدید، بلافاصله با این شماره تماس بگیرید. " این پیام که هر روز و شب بار‌ها تکرار می‌شود، تأکیدی است بر این نکته مهم که امنیت یک مسئله و امر ملی است. دانش‌آموزان و اولیای مدارس و همسایگان مدارس دریابند!»
این خرابکاری آشوبگران نیز می‌گذرد. مهم همین است که مردم خود با همه توان مقابل آن بایستند. هر طرح جدید آشوبگران از جهت امنیتی، خرابکارانه‌تر و وحشیانه‌تر خواهد شد.
عصبانیت امثال آقای مهاجرانی از این بی‌شرفی هم از همین جهت است که در هر گام جدید رذالتی وصف‌نشدنی از خود بروز می‌دهند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Mohi
|
Germany
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
بی شرف ها همجا هستند .بی شرف ها در شرق ایران مردم را مسموم به سم دروغ می کنند ، بی شرف ها در کردستان لانه دارند ، بی شرف ها با دشمن سند برجام امضا کردنند، بی شرف ها‌ روی خون مقدس شهیدان پا می گذارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار