کد خبر: 1089609
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
سردار کلولی دزفولی خبر داد

تعدادی از پیشکسوتان برای اینکه فرهنگ ایستادگی را توسعه دهند، ستادی به نام «چهارم خرداد» تشکیل و سازمان را به سمت سازمان مردم نهاد توسعه دادند.
سردار کلولی دزفولی، دبیر همایش بنیاد چهارم خرداد در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌های روز چهارم خرداد گفت: برای این روز در پنج شهر برنامه گسترده‌ای داریم و با حضور بیش از ۲ هزار نفر و با سخنرانی وزیر گردشگری مراسم برگزار می‌شود. در اهواز هم همایش با سخنرانی فرمانده نیروی دریایی سپاه است و در قم مراسم با حضور علمای استان و همچنین خوزستان برگزار خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد چهارم خرداد ادامه داد: در مشهد نیز توسط برادران شورای شهر مشهد و همچنین با حضور خوزستانی‌ها مراسم برگزار خواهد شد و در تهران نیز روز چهار شنبه ۴ خرداد از ساعت
۳۰: ۵ تا ۷:۳۰ در موزه دفاع مقدس مراسمی با حضور وزیر و یکی از سفرای کشور‌های محور مقاومت که پیام رهبران خود را بیان می‌کنند خواهد بود.
سردار کلولی دزفولی گفت: برای زنده نگه داشتن موضوع باید یاد آن را زنده نگه داشت، همانگونه که در مسئله محرم و صفر و مراسم آن شاهد این امر بوده ایم؛ چرا که اگر صحبتی نشود بعد از مدتی فراموش می‌شود؛ بنابراین وجود این همایش‌ها ضروری است، اما باید این‌ها را به سمتی ببریم که برای مسئولان ایجاد انگیزه و حمایت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار