کد خبر: 1087837
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

فیلم کوتاه بخشی از نطق یکی از نمایندگان مجلس و حرکت عجیب یکی دیگر از نمایندگان مجلس در هنگام این نطق، روز گذشته در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست شد و بیننده‌ای نبود که فیلم را ببیند و بر کودکانه بودن این حرکت تأسف نخورد!
روز گذشته در حالی که عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده تهران در حال صحبت از تریبون مقابل صندلی‌اش در صحن علنی مجلس بود و مطابق معمول، فیلم چهره این نماینده از تلویزیون‌های مجلس پخش می‌شد، الیاس نادران، دیگر نماینده تهران در مجلس مقابل دوربین فیلمبرداری ایستاد و مانع دیده شدن تصویر او از تلویزیون‌های مجلس شد. روح الامینی اعتراض کرد که چرا نادران مقابل دوربین ایستاده و نادران هم گفت مگر با دوربین صحبت می‌کنی؟!
این برخورد نه فقط دون شأن صحن علنی و مجلس شورای اسلامی بود، بلکه به لحاظ رعایت شأن خود نادران هم کار اشتباهی بود. نادران چهاردوره نماینده مجلس بوده است، دکترای اقتصاد دارد و از آن دسته است که روی نظرات و مواضع او حساب ویژه می‌شود. از سویی در مجلسی نسبتاً جوان، با ۶۴ سال سن و تجربه حدود ۱۵ سال نمایندگی مجلس، یک ریش سفید محسوب می‌شود. بنابراین، انتظار پختگی رفتار و سنجیده بودن حرکات از او بیش از سایران است.
از سویی نمایندگان مجلس بار‌ها معترض شده‌اند که دیگران شأن مجلس را رعایت نمی‌کنند، وقتی خود نمایندگان شأن خود و شأن مجلس را رعایت نمی‌کنند، از دیگرانی که خارج مجلس هستند، چه انتظاری است؟ دیروز الیاس نادران با چنین حرکتی، نه مقابل روح الامینی که گویی مقابل خود ایستاد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار