کد خبر: 1087835
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
ما امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر هستیم. این سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت و شادی‌های‌مان را تقسیم می‌کنیم. ما در آینده نزدیک بر دشمنان‌مان غلبه نهایی خواهیم کرد.

ما امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر هستیم. این سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت و شادی‌های‌مان را تقسیم می‌کنیم. ما در آینده نزدیک بر دشمنان‌مان غلبه نهایی خواهیم کرد.
به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح دیروز در رزمایش ۳ هزار نفری جهادگران فاطمی سپاه تهران بزرگ طی سخنانی اظهار داشت: امروز شما مصداق نزول نصرت الهی هستید که موجب آرامش قلب مؤمنان می‌شوید. زمین و زمان به وجود شما افتخار می‌کند. شما مصداق فضل انسان بر ملائک هستید که خداوند بر پاک‌ترین فطرت سرشت شما را قرار داد.
سردار سلامی با بیان اینکه ما در نبرد حق و باطل قرار داریم، اظهار داشت: این نبرد مادامی که حق به‌صورت کامل باطل را از صحنه جغرافیا حذف و محو کند، ادامه دارد. دشمن هم به تعبیر قرآن تا آن زمان که شما دست از دین‌تان برندارید با شما نبرد خواهد کرد.
مردم در بزرگ‌ترین جهاد جهانی دشمن را منجمد کردند
فرمانده کل سپاه ادامه داد: از گردنه‌ها و فراز‌های سختی عبور کرده‌اید و خداوند به شما فرمول غلبه بر دشمنان را داده است. ما هنرنمایی بسیجیان در میدان‌های جنگ را دیده‌ایم، اگر شما نبودید پیروزی ممکن نبود. شما اسناد زنده پیروزی‌های اسلامی در این زمانه هستید. امروز هم دشمن با همان شقاوت یزید و معاویه به میدان آمده است و مردی از فرزندان رسول خدا (ص) در نقطه مرکزی این نبرد ایستاده است و مؤمنان را به ثبات قدم و جهاد فرا می‌خواند.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن قصد داشت در جنگ نرم قلب‌های جوانان ما را تصرف کند و در مرحله بعد قصد داشت سفره مردم را تهی و به معیشت مردم ما حمله کند. دشمن می‌خواست ما را محاصره کند و ما را از علم و پیشرفت عقب بیندازد. دشمن به دنبال تسلیم مردم ما بود، اما امروز دیگر بسبار دیر شده است، چون مردم ما دشمن را عقب زده‌اند. وی ادامه داد: امروز دشمن مدام دروغ منتشر و شایعه‌سازی می‌کند. دشمن می‌خواست ایران را منزوی و اقتصادش را متلاشی کند تا مردم در مقابل نظام قرار بگیرند، اما مردم در بزرگ‌ترین جهاد جهانی تاریخ توانستند تمام امید دشمن را ناامید و منجمد کنند. سردار سلامی عنوان کرد: همه راه‌ها به سوی دشمن بسته شد و دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورده است. دشمن ویروس تروریسم تکفیری را در جهان اسلام پراکند، اما با واکنش‌های تحسین‌برانگیز ملت‌های مسلمان به‌ویژه ملت ایران شکست خورد از همین روی باید بابت وجود چنین ملتی خداوند را شکر کرد.
بسیج در همه میدان‌ها درخشید
وی با بیان اینکه بسیج در همه میدان‌ها درخشید، گفت: در حوادث طبیعی اولین کسانی که به فریاد مردم می‌رسیدند و تا آخر می‌ایستادند بسیجیان بودند. در سیل خوزستان بسیجیان سیل آسا آمدند و بر سیل غلبه کردند. در سرپل ذهاب با حضورتان به مردم آرامش دادید در نبرد اقتصادی هم وارد میدان شدید و به کمک هموطنان نیازمند شتافتید. فرمانده کل سپاه ادامه داد: تا شما در صحنه هستید هر مشکلی قابل حل شدن است و امکان ندارد هیچ مشکلی و هیچ دشمنی بر این ملت غلبه کند. ما وقتی گزارش تلاش‌های شما را به رهبر معظم انقلاب عرضه می‌کنیم، تحسین می‌کنند و لبخند رضایت بر لبان‌شان می‌نشیند. سرلشکر سلامی تصریح کرد: دشمنان ما در سختی هستند، اما تفاوت ما این است که ما بسیج داریم و آن‌ها بسیج ندارند، ما به خدا متکی هستیم و آن‌ها این‌گونه نیستند. ما امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر هستیم. این سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت و شادی‌های‌مان را تقسیم می‌کنیم. ما در آینده نزدیک بر دشمنان‌مان غلبه نهایی خواهیم کرد.
ثبت ۳ هزار گروه جهادی در سپاه محمد رسول الله (ص)
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ طی سخنانی در این رزمایش گفت: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ۳ هزار گروه جهادی ثبت شده دارد.
سردار حسن زاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی و همه شهدای عزیز مدافع حرم، امنیت، سلامت و شهدای جهادگر افزود: مجموعه همایش‌های جهادگران فاطمی به تدبیر، برنامه‌ریزی و اقدام سردار سلیمانی در سراسر کشور در حال برگزاری است و امروز در تهران بزرگ با حضور گروه‌های جهادی از همه اقشار برگزار شده است.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بیش از ۳ هزار گروه جهادی ثبت شده دارد. سردار حسن زاده با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج اذعان داشت: همه اقشار ما گروه‌های جهادی را شکل دادند و خدمات رایگانی را به‌ویژه در مناطق محروم ارائه می‌کنند. از سه سال پیش در تهران بزرگ در تمام گردان‌های بسیج پایه گروه‌های جهادی شکل گرفته‌اند و همه گردان‌ها هم اکنون دارای گروه‌های جهادی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار