کد خبر: 1056277
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
سند راهبردی بسیج در تمام استان‌های کشور و در مرکز در حال پیاده‌سازی است و تلاش می‌شود در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، این سند محور اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.

سند راهبردی بسیج در تمام استان‌های کشور و در مرکز در حال پیاده‌سازی است و تلاش می‌شود در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، این سند محور اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به تصویب سند راهبردی بسیج گفت: سند راهبردی ۱۰ساله اعتلای بسیج از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویب و ابلاغ شده و هم‌اکنون نیز در حال پیگیری است و تلاش می‌شود در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، این سند محور اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.
سلیمانی با قدردانی از تلاش‌های نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و همه بسیجیان این استان افزود: بسیج امروز رسالت عظیمی بر عهده دارد و باید در راستای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی و خدمت به مردم، تلاش‌هایش با هدف و برنامه انجام شود. رئیس سازمان بسیج مستضعفین هدف اصلی بسیج را تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و ورود به مرحله تمدن‌سازی نوین اسلامی دانست و افزود: پاسخگویی به‌موقع و در حد مقدورات به نیاز‌های مردم، امروز یکی از اولویت‌های اساسی در بسیج است که با حضور بسیجیان پیگیری می‌شود.
سلیمانی اضافه کرد: بسیج دنبال بازآفرینی در گام دوم انقلاب است و از این رو، باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تجربیات گذشته و با تکیه بر نیروی ایمان و خلوص نیرو‌های بسیجی در راستای خلق حماسه‌های جدی‌تر گام برداشت. سلیمانی در نهایت خاطرنشان کرد: بسیج همواره برای فراهم آوردن بستر‌های مناسب نقش‌آفرینی مردم تلاش می‌کند و خود را نیرویی مردمی و در خدمت جامعه می‌داند. نماینده، ولی فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه بسیج نهادی مقدس است که هر جا ورود پیدا کرده، پاکی و قداست را نیز با خود به همراه آورده است، گفت: بسیجیان باید همواره به سلاح ایمان و تقوا مجهز باشند و در برنامه‌های خود هدف‌گذاری را فراموش نکنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار