کد خبر: 1227568
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
عملیات در دریای مدیترانه آغاز خواهد شد. منطقه برای عملیات به دقت تحت رصد است.» وی یک بار دیگر گفت که عملیاتی که نیرو‌های مسلح یمن آغاز کرده تنها با توقف جنگ در نوار غزه متوقف خواهد شد.

جوان آنلاین: وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن دیروز با اعلام اینکه پشتیبانی از فلسطین، موضوعی متفاوت از مسائل مربوط با یمن است، اعلام کرد که طی روز‌های آتی عملیاتی در دریای مدیترانه آغاز خواهد شد که هدف آن کشتی‌هایی است که با رژیم اشغالگر قدس در ارتباط هستند. 

ضیف‌الله الشامی درباره اقدام جدید یمنی‌ها علیه کشتی‌های مربوط به صهیونیست‌ها با اشاره به اینکه صنعا دارای توانمندی‌هایی است که به آن اجازه می‌دهد در خط مقدم حمایت از مردم فلسطین بایستد، به شبکه خبری المیادین لبنان گفت: «عملیات در دریای مدیترانه آغاز خواهد شد. منطقه برای عملیات به دقت تحت رصد است.» وی یک بار دیگر گفت که عملیاتی که نیرو‌های مسلح یمن آغاز کرده تنها با توقف جنگ در نوار غزه متوقف خواهد شد. وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن با اعلام اینکه این عملیات طی روز‌های آتی کلید خواهد خورد، تصریح کرد که تجارت هر طرفی در جهان که با اشغالگران صهیونیست ارتباط دارد، تحت تأثیر این موضوع قرار خواهد گرفت و این گروه‌ها هدف نیرو‌های مسلح یمن خواهند بود. 
الشامی گفت که یمنی‌ها در حمایت از مقاومت در فلسطین اشغالی، مطالبات خاصی ندارند و روند پشتیبانی از غزه، جدا از قضایای ویژه یمن است. وی یادآور شد: «پیشنهاد‌های وسوسه‌انگیز زیادی به ما در ازای توقف حمایت از موضوع فلسطین، ارائه شد، اما مردم یمن و رهبری آن تا تحقق پیروزی، موضع خود را در قبال فلسطین رها نمی‌کنند.» الشامی با پیش‌بینی اینکه شمار رزمندگان آماده این نبرد به‌زودی به یک میلیون نفر می‌رسد، تصریح کرد که در صورت حصول توافق آتش‌بس غزه، نیرو‌های مسلح یمن با دقت میزان صداقت رژیم اشغالگر در توقف جنگ را رصد می‌کنند، زیرا دشمن صهیونیست «فریبکار» است. این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که دیروز منابع ناوبری گزارش دادند، ده‌ها کشتی که عازم بنادر رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه بودند، پس از اعلام آغاز اجرای مرحله چهارم تصمیم دولت صنعا برای ممنوعیت کشتیرانی اسرائیل در دریای سرخ از ترس هدف قرار گرفتن، سرگردان شدند. تعدادی از کشتی‌ها ترجیح دادند به جایی که از آنجا آمده بودند، بازگردند. 
پیش از این نیز سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید تنش علیه رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرده بود که این مرحله شامل هدف قرار دادن کشتی‌هایی است که ممنوعیت ناوبری اسرائیل را نقض کنند و شامل کشتی‌هایی می‌شود که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند. نیرو‌های مسلح یمن در هر منطقه‌ای که به این کشتی‌ها دسترسی داشته باشند، آن‌ها را هدف قرار خواهند داد.

برچسب ها: صنعا ، غزه ، رژیم صهونیستی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار