بازنمایی رسانهای از زن موفق در جامعه ما زنی تحصیلکرده و شاغل است که در اغلب اوقات هم نهایتاً یکیدو فرزند بیشتر ندارد. سهم زنان خانهدار، اما از تعریف رسانهای موفقیت هیچ است! انگار نه انگار که طبق آمارها ۶۲درصد از زنان جامعه ما خانهدار هستند؛ زنان خانهداری که اگرچه خودشان به طور مستقیم شغل و درآمدی ندارند و شاید شغل و جایگاه اجتماعی بالایی نداشته باشند، اما در عمل حضور و نقشآفرینیشان در همان جایگاه خانهداری پشتوانه موفقیتها و جایگاه اجتماعی همسر و فرزندانشان است، اما این مسئله در رسانهها کمتر به نمایش گذاشته شده و سهم زنان خانهدار در سریالهای نمایش خانگی نیز چیزی نزدیک صفر است.