کد خبر: 1228252
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیرو‌های یمنی در عملیات‌های پیشرفته موشکی و پهپادی چند کشتی صهیونیستی را هدف قرار دادند.

جوان آنلاین: نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن ۳ کشتی صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش تسنیم، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور در عملیاتی مشترک دو کشتی اسرائیلی به نام‌های «ام اس سی دیگو» (MSC DEGO) و «ام اس سی جینا» (MSC GINA) را در خلیج عدن مورد هدف قرار دادند.

طبق بیانیه نیرو‌های مسلح یمن، این عملیات با تعدادی موشک بالستیک و پهپاد‌ها انجام شد و به لطف خدا مستقیماً به هدف اصابت کرد.

یحیی سریع اعلام کرد که همچنین نیروی موشکی یمن در عملیاتی پیشرفته کشتی ام‌اس‌سی ویتوریا (MSC VITTORIA) را یک بار در اقیانوس هند و یک بار در دریای عرب مورد هدف قرار داد که مستقیما به هدف اصابت کرد.

یحیی سریع تاکید کرد که ما تحولات غزه را به دقت زیر نظر داریم و از تشدید عملیات‌های خود در مسیر حمایت از ملت مظلوم فلسطین دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت که یمنی‌ها همچنان به جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند ادامه خواهند داد و این روند تا زمانی که تجاوزات علیه غزه متوقف شود و محاصره این منطقه رفع گردد ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار