کد خبر: 1230126
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
وزیر خارجه هند با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

جوان آنلاین: «سوبرامانیام جایشانکار» وزیر خارجه هند در پیامی به زبان فارسی در شبکه اجتماعی «ایکس» شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «از شنیدن خبر درگذشت دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در سقوط هلیکوپتر عمیقا بهت زده شدم. جلسات متعدد خود با آنها را به یاد می آورم که آخرین بار در ژانویه ۲۰۲۴ بود به خانواده هایشان تسلیت می گوییم. ما در این حادثه غم‌بار در کنار مردم ایرانیم.»

پیشتر «نارندا مودی» نخست‌وزیر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور کشورمان ا علام کرد که «هند در زمان اندوه کنار ایران است.»

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان عصر یکشنبه در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رئیسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رئیس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار