کد خبر: 1230159
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
خانه کتاب و ادبیات ایران شهادت سیدالشهدا خدمت، رئیس جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیزشان را به ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گوید.

جوان آنلاین: خانه کتاب و ادبیات ایران شهادت سیدالشهدا خدمت، رئیس جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیزشان را به ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گوید.

خدای متعال فرموده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ: کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه اینان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی دارند.

شهادت در راه خدا نصیب هر بنده‌ای نمی‌شود و در روایت است که فرشتگان میزان ثواب هر کسی را می‌دانند الا مجاهدین در راه خدا را. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از مجاهدین در راه حق بود که هم در این مسیر به شهادت رسید. خدمات ایشان در سمت‌های مختلف به ملت شریف ایران فارغ از شمارش بود و خداوند نیز اجر زحمات ایشان را با پوشاندن لباس عزیز شهادت بر آن تن شریف داد.

خانه کتاب و ادبیات ایران شهادت این بندگان عزیز خداوند متعال را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گوید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار