کد خبر: 1229865
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
حمله هوایی اشغالگران به منزلی در شمال غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، ۱۹ شهید و ده‌ها مجروح و مفقود بر جا گذاشت.

 جوان آنلاین: منابع پزشکی در نوار غزه اعلام کردند که ارتش رژیم اشغالگر دست به جنایتی بزرگ در اردوگاه النصیرات زده و شمار زیادی شهید و مجروح شدند.

تارنمای فلسطین الیوم بامداد یکشنبه گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگران بامداد یکشنبه به طرز جنون آمیزی ساختمانی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

بامداد امروز (یکشنبه)، بر اثر بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه جدید واقع در شمال غرب النصیرات در مرکز نوار غزه توسط نیروهای اشغالگر، دست‌کم ۱۹ غیرنظامی از جمله کودکان و زنان شهید و مجروح شدند.

به گزارش روز شنبه دفتر رسانه‌های دولتی غزه، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون منجر از مرز ۳۵ هزار و ۳۸۶ نفر فراتر رفته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملاً چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

برچسب ها: جنگ غزه ، اسرئیل ، فلسطین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار