کد خبر: 1229424
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج و سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهید والامقام «بهمن قره حسنلو» و جانباز سرافراز 70درصد «علیرضا شهبازی» با خانواده این عزیزان دیدار و گفتگو کردند.

امیرحسین دانش کهن ، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک دهه کرامت، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را الگوهای ایثار و وفاداری به‌نظام و انقلاب دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل کردند و الگویی ماندگار از خود برجای گذاشتند.
وی افزود: همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند «انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدهای شهدا و ایثارگران است» لذا مردم و مسئولان باید قدردان این مجاهدت‌ها باشند و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تکریم کنند.

گفتنی است در پایان آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد. 

برچسب ها: البرز ، کرج ، بنیادشهید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار