کد خبر: 1229394
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: همزمان با دیدار هیئتی از حماس با دبیرکل حزب‌الله در بیروت، مقاومت اسلامی لبنان حملات موشکی شدیدی را علیه پایگاه‌های رژیم اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی صورت داد. 
دیروز آژیر‌های هشدار در شهرک کریات‌شمونه، سهل‌الحوله، مناطقی در الجلیل علیا و نیز دیگر مناطق شمالی فلسطین اشغالی به صدا درآمد. طبق گزارش رسانه‌های عبری، ۵۰موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در الجلیل علیا و اصبع‌الجلیل شلیک شد و همزمان، اطراف پادگان «برانیت» با یک موشک سنگین هدف قرار گرفت و دست‌کم ۱۵موشک از لبنان به سمت کوه مرون شلیک شد و یک مکان نظامی رژیم صهیونیستی در این کوه هدف قرار گرفت. خبرنگار المیادین گزارش کرد موشک‌های شلیک شده از جنوب لبنان به یک برج دیده‌بانی هوایی در کوه مرون اصابت کرد. این تحولات در شرایطی صورت گرفت که روز چهارشنبه، هیئتی از جنبش حماس به ریاست «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیروت دیدار کردند. در این دیدار ارزیابی گسترده و عمیقی از وقایع و تحولات در حال وقوع در نوار غزه و به طور کلی فلسطین اشغالی و جبهه‌های مختلف پشتیبان مقاومت در نوار غزه و همچنین مواضع سیاسی بین‌المللی و جنبش‌های دانشجویی در بسیاری از نقاط جهان مورد بررسی قرار گرفت. حاضران همچنین بر وحدت موضع و تداوم همه تلاش‌های میدانی جهادی، سیاسی و مردمی برای رسیدن به اهداف عملیات «طوفان الاقصی» و رسیدن به پیروزی در آینده تأکید کردند. 

 تسلیحات جدید «مقاومت عراق» علیه صهیونیست‌ها
 همچنین، مقاومت اسلامی عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که با پهپاد یک مکان نظامی را در ایلات در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داده است و در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام را در ادامه حمایت و رویکردش در مقاومت در برابر اشغالگران و یاری به ساکنان مقاومت غزه انجام داده است. المیادین فاش کرد که مقاومت عراق از دو سلاح جدید استفاده کرده است که یکی پهپاد «الارفد» است؛ روز گذشته مقاومت عراق پهپاد جدید الارفد را در حمله به ایلات رونمایی کرده بود و نام سلاح دوم هنوز اعلام نشده است. مقاومت چند روز پیش در سه بیانیه جداگانه اعلام کرد که مبارزانش سه عملیات را در اراضی اشغالی فلسطین در سال ۱۹۴۸ با استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین انجام دادند که در یکی از آن‌ها به پایگاه نظامی اسرائیل در ایلات و در عملیاتی دیگر، به هدف حیاتی در این شهر اشغالی حمله کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار