کد خبر: 1228995
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
مجرم حرفه‌ای وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید، خودش را به اتوبوس شهری رساند و بین مسافران پنهان شد، اما با هوشیاری پلیس بازداشت شد

جوان آنلاین: مجرم حرفه‌ای وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید، خودش را به اتوبوس شهری رساند و بین مسافران پنهان شد، اما با هوشیاری پلیس بازداشت شد. 
سرهنگ محمدرضا موسوی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته مردی رهگذر به مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر خبر داد دو موتورسوار گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده‌اند. بعد از آن بود که طرح مهار برای دستگیری دو سارق اجرا شد تا اینکه مأموران دو متهم را در حال زاغ‌زنی در بلوار لاله شناسایی کردند. همزمان با حضور پلیس، دو متهم که متوجه حضور پلیس شده بودند از محل متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز به جریان افتاد. مأموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و راکب را بازداشت کنند، اما ترک‌نشین به سرعت خودش را به اتوبوس شهری رساند و بین مسافران پنهان شد که مأموران متهم را بازداشت کردند. مأموران پلیس در بازرسی متهم یک قبضه سلاح سرد، اسپری اشک‌آور و تعدادی کلید و سوئیچ موتورسیکلت و دو دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند. متهمان ۳۰ و ۳۴ ساله به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند. تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر آن‌ها جریان دارد.

برچسب ها: مجرم ، پلیس ، سرقت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار