کد خبر: 1228620
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
همزمان با تظاهرات گسترده شنبه شب صهیونیست‌ها در مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله در تل آویو که خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند، پلیس این رژیم به معترضان حمله و با ماشین‌های آب پاش اقدام به سرکوب و متفرق کردن آنها کرد.

 جوان آنلاین: روزنامه هاآرتص نوشت که شنبه شب درگیری‌هایی بین پلیس و معترضانی که خواستار استعفای کابینه نتانیاهو بودند در تل آویو روی داده است.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در تل آویو که خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه بودند، حمله و اقدام به سرکوب و متفرق کردن آنها کرده است.

هاآرتص همچنین، نوشت: صدها نفر از تظاهرات کنندگان پس از پایان اعتراض‌های شنبه شب به قصد مسدود کردن مسیرها به سمت بزرگراه مرکزی شهر حرکت کردند که پلیس چند فعال را بازداشت کرد.

تظاهرات در تل آویو باز هم به خشونت کشیده شد؛ حمله پلیس به معترضان بی بی + فیلم

همچنین بنا بر این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی همسر یکی از اسرای اسرائیلی در غزه را هم شنبه شب بازداشت کرده است.

تظاهرات در تل آویو باز هم به خشونت کشیده شد؛ حمله پلیس به معترضان بی بی + فیلم

پیش تر خانواده‌های اسرای صهیونیست در تظاهرات شنبه شب در تل آویو، گفته بودند: نتانیاهو کابینه را به سمت شکست کامل سوق می‌دهد و هنوز استراتژی روشنی برای جنگ وجود ندارد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست، افزودند: اگر بخواهیم اسرا را نجات دهیم، ابتدا باید (رژیم) اسرائیل را از دست نتانیاهو با سرنگونی کابینه او نجات دهیم.

این خانواده‌ها در ادامه با تاکید بر ادامه تظاهرات‌ها تا آزادی اسرای خود در غزه، از صهیونیست‌ها خواستند برای اعتراض به خیابان‌ها بیایند.

در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که هزاران نفر مقابل منزل نتانیاهو در شهر قیساریه واقع در حد فاصل شهرهای تل آویو و حیفا تظاهرات کردند و خواستار استعفای او شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار