کد خبر: 1229831
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
در ادامه اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی، گانتز امشب شروط و خواسته‌هایش را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام می‌کند.

جوان آنلاین: پایگاه خبری صهیونیستی واللا گزارش داد که «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امشب شرط‌ها و خواسته‌هایش را برای ادامه حضورش در کابینه اضطراری و شورای جنگ اعلام خواهد کرد.

به گزارش فارس، شبکه عبری‌زبان «کان» به عنوان شبکه دولتی اسرائیل در گزارشی اعلام کرد که اعضای کابینه جنگ این رژیم به شدت دچار اختلاف شده‌اند و در کمتر موضوعی اتفاق نظر دارند. شبکه کان اعلام کرد که احتمال انحلال کابینه جنگ بیش از هر زمان دیگری است.

کابینه جنگ اسرائیل یا کابینه اضطراری در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ و چهار روز پس از عملیات طوفان‌الاقصی تشکیل شد؛ مصوبات این کابینه بدون نیاز به تصویب کنست قابل اجراست؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق، «یوآو گالانت» وزیر جنگ، «گادی آیزنکوت» (بدون سمت) و «ران درمر» (وزیر امور استراتژیک) اعضای این کابینه هستند.

«هرتزی هالوِی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل نیز به طور معمول در جلسات این شورا شرکت می‌کند. در این خصوص روزنامه معاریو نیز به نقل از منابع آگاه از تشدید اختلافات و دو دستگی شدید در کابینه جنگ اسرائیل خبر داد و نوشت که بلوک گانتز، گالانت، آیزنکوت و هالوی در شورای جنگ در حال قوی‌تر شدن است و نتانیاهو در اقلیت قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار