کد خبر: 1229588
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فریدون حسن

ظاهراً بعد از واگذاری عجیب و غریب استقلال و پرسپولیس، برخی به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند هر طور دل‌شان خواست خرج کنند و هر زیاده‌خواهی را که تاکنون نتوانسته‌اند، امروز انجام دهند. ظاهراً مالکان جدید هم تصور می‌کنند برای آنکه نزد هواداران محبوب شوند، می‌توانند هر درخواست و زیاده‌خواهی دو تیم را قبول و جامه عمل بپوشانند. 
استقلالی‌ها در زمان مدیریت مصطفی آجرلو خود را بابت بذل و بخشش‌های نامتعارف و غیرقانونی او طلبکار می‌دانند. آن‌ها در زمان مدیریت کوتاه علی فتح‌الله‌زاده و بعد از آن علی خطیر هم دنبال دریافت مبلغ آپشن خود بابت وام بلاعوض تهیه مسکن و افزایش ۱۰ درصد قرارداد و آپشن‌های سهل‌الوصول دیگر به شرط رضایت مدیرعامل در زمان آجرلو بودند، اما هر بار سازمان بازرسی به دلیل غیرقانونی بودن این مطالبات جلوی آن را گرفت. دلیل سازمان بازرسی هم بسیار جالب توجه است. 
حرف سازمان بازرسی این بود که بند رضایت مدیرعامل، رضایت از عملکرد است و عملکرد بازیکن در طول فصل ارزیابی می‌شود و با این حساب آپشن موردنظر باید آخر فصل فعال می‌شد نه اینکه آجرلو ۴۸ ساعت بعد از عقد قرارداد و قبل از شروع لیگ، نامه‌ای به بازیکنان بدهد و اعلام کند از عملکرد آن‌ها راضی است تا مبلغ ۵۰ تا ۸۰ میلیارد تومان به استقلال پرداخت شود. 
حالا، اما آقایان به تصور اینکه واگذار شده‌اند و هر کاری دل‌شان می‌خواهد، می‌توانند انجام دهند باز درخواست غیرقانونی خود را این‌بار با نامه‌نگاری فرشید سمیعی مطرح کرده‌اند! درخواستی که البته مورد موافقت هلدینگ خلیج فارس هم قرار گرفته و آن‌ها اعلام کرده‌اند مشکلی بابت پرداخت آن ندارند. در حالی که شاید استقلالی‌ها مشغول شادی بابت اجابت این درخواست نامتعارف‌شان بودند، سازمان بازرسی باز هم جلوی این پرداخت را گرفت. 
انتشار این خبر و اصرار استقلالی‌ها به دریافت این مبالغ نامتعارف زنگ خطر را به‌صدا درآورده و آن اینکه سرخابی‌های پایتخت حالا که خود را مثلاً واگذار شده، تلقی می‌کنند، زیاده‌خواه‌تر از قبل هم شده‌اند و بدتر اینکه مالکان جدید این دو هم که دست‌شان بیشتر از مالک قبلی در جیب مردم است، می‌خواهند برای خودنمایی خاصه‌خرجی کنند. صدای این زنگ را باید شنید و آن را جدی گرفت، چون قرار نیست به اسم واگذاری، آن هم به بخش‌های خصولتی مانند کنسرسیوم بانکی و هلدینگ پتروشیمی چشم روی پرداخت‌های آنچنانی و برداشت از پول مردم بست. قبلاً هم گفتیم که این واگذاری عجیب و غریب جایی برای دفاع ندارد، چون نه بانک‌هایی که امروز مالک پرسپولیس شده‌اند، خصوصی هستند و نه هلدینگ پتروشیمی که استقلال را زیر بال و پر خود گرفته می‌تواند ادعای خصوصی بودن داشته باشد. آش همان آش است و کاسه همان کاسه، پرسپولیس و استقلال همچنان با پول مردم اداره می‌شوند. پرداخت چنین پول‌هایی جرم است و باید جلوی آن گرفته شود، چراکه قرار نیست مردم هزینه خوش‌رقصی‌ها و زیاده‌خواهی‌های عده‌ای را پس بدهند که همین حالا از فدراسیون‌شان صدای فساد بلند است.

برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال ، آجرلو
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
این موارد مربوط به استقلال هست چرا پای پرسپولیس را وسط میکشید؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار