کد خبر: 1229553
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
امام جمعه پاوه در دیدار فرمانده کل ارتش:

جوان آنلاین: همه اذعان دارند بعد از عملیات «وعده‌صادق» منطقه و بلکه جهان به دو دوره قبل از عملیات وعده‌صادق و بعد از عملیات وعده‌صادق تقسیم شد، قطعاً این عملیات روند آزادسازی فلسطین و رسیدن به حق خودشان و زوال رژیم‌صهیونیستی را تسریع خواهد کرد. 

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش روز پنج‌شنبه به همراه امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیئت همراه با ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار صمیمانه، امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه با اشاره به اهمیت عملیات وعده‌صادق گفت: این عملیات خون تازه‌ای به رگ‌های مقاومت منطقه بود. 
ماموستا ملاقادر قادری با اشاره به عملیات مداوم و شبانه‌روزی دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمن با امپراتوری رسانه‌ای که در اختیار دارد، به صورت شبانه‌روزی در حال شایعه‌پراکنی، هجمه فرهنگی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران است ولی از زمانی که عملیات غرورآفرین و شجاعانه وعده‌صادق از سوی نیرو‌های مسلح انجام شده است، شاهد تغییر محسوسی در گفتار معاندان جمهوری اسلامی ایران هستیم و نظام جمهوری اسلامی با این عملیات توانسته است جایگاه ویژه‌ای کسب کند و باعث آرامش بیش از پیش در منطقه شده است. 
وی ادامه داد: همه ما مدیون جمهوری اسلامی ایران هستیم و همه کرد‌ها مدیون و وامدار انقلاب و نظام هستند و شعار من این است که ایران خانه دوم ملت عراق و کرد‌های آنهاست. ما باید هوشیار باشیم که اختلاف در مذهب دسیسه دشمن نشود. 
امام جمعه اهل تسنن پاوه با اشاره به لزوم وحدت هر چه بیشتر بین اقوام و مذاهب اظهار کرد: در شهرستان پاوه شیعه و سنی باهم و در کنار هم هستند و هیچ مشکلی باهم ندارند. امروز ارتش از کارآمدترین نهاد‌های مردمی است و ما امنیت خود را مدیون فداکاری نیرو‌های مسلح هستیم. ان‌شاءالله که این امنیت و اقتدار در راه سازندگی بیشتر کارآمد شود. 
 باور دنیا به قدرت ایران پس از «وعده‌صادق»
سرلشکر موسوی نیز در این دیدار با قدردانی از هوشیاری و بصیرت مردم پاوه و قوم کرد گفت: پاوه در تاریخ انقلاب و نظام جایگاه ویژه و حساسی دارد. ما شما را مدافع فرهنگی دینی و بومی در منطقه می‌دانیم. با همه هجمه‌های فرهنگی دشمن، فرهنگ غنی و بکر در این سرزمین بدون دستکاری و تحریف باقی مانده است. 
فرمانده کل ارتش در ادامه به عملیات وعده‌صادق اشاره کرد و گفت: همه اذعان دارند بعد از عملیات وعده‌صادق منطقه و بلکه جهان به دو دوره قبل از عملیات وعده‌صادق و بعد از عملیات وعده‌صادق تقسیم شد، قطعاً این عملیات روند آزادسازی فلسطین و رسیدن به حق خودشان و زوال رژیم‌صهیونیستی را تسریع خواهد کرد، اما چیزی که مهم است اینکه دنیا به این باور رسید که جمهوری اسلامی ایران قدرت بزرگ جهانی است و نقطه قوت این قدرت بزرگ در اراده ملت ایران است. 
در ادامه امیر سرلشکر موسوی ارتش را حامی ملت دانست و گفت: ارتش دست در دست سپاه، فراجا، بسیج و همه عزیزان با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هر کاری که در حد مقدورات باشد برای آسایش مردم منطقه انجام می‌دهد، امروز ارتش سرمایه ملی و امانت مردم است و به مردم تعلق دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار