کد خبر: 1229477
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
سخنگو سپاه:
سخنگو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استراتژی دشمن، پشیمان نشان دادن مردم از اصل انقلاب و برجسته کردن نارسایی‌ها و همچنین ناامیدی از آینده کشور است.

 جوان آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف روز پنجشنبه در همایش نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبیین در مشهد افزود: ایران اسلامی اکنون به فضل الهی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم و تلاش و فداکاری آنان در بسیاری از موارد قابل مقایسه با دیگر کشور‌ها نیست.

به گزارش ایرنا، وی در ادامه بیان کرد: وقتی از مدیران پاکدست که همه حیات و زندگی خود را پای انقلاب گذاشتند تجلیل نمی‌کنیم، دشمن یک مورد اختلاس را برجسته‌سازی می‌کند و تعمیم به همه می‌دهد.

سخنگو سپاه ادامه داد: عظمت، پاکدستی و مجاهدت کسانی که مدیریت می‌کنند را نتوانستیم در حوزه رسانه به اطلاع مردم برسانیم، به همین دلیل تا یک اختلاس و نارسایی پیش می‌آید دشمن چنان برجسته می‌کند که خدمات هزاران مدیر لایق و پاکباخته از اول انقلاب تاکنون را زیر سوال می‌برند.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون چندین هزار مدیر در کشور داشته‌ایم و عدد اختلاس‌ها و کسانی که به مردم خیانت کردند و دزدی‌های سازمان یافته به عدد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

شریف با بیان اینکه منکر بعضی از نارسایی‌ها و سوء استفاده‌ها نیستیم، اظهار کرد:، اما کلان موضوع چگونه است؟ الان ببینیم مردم، مدیران را پاکدست، مجاهد، انقلابی و پای کار می‌دانند یا اینکه مدیران را افرادی می‌دانند که به فکر منافع خود هستند.

وی گفت: خیلی مهم است تصویر واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را هوشمندانه ارایه نماییم و با تصویر مجازی دشمن مقابله کنیم.

سخنگو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: محور کار دشمن دو قطبی سازی بین مردم و حاکمیت است. مردم ما وفادار، تیزهوش، باصفا و با ایمان قوی و فرهنگ کهن هستند و همیشه موقعیت‌ها را درک کرده‌اند و به میدان آمده‌اند.

وی بیان کرد: مردم ما بعد از شهادت شهید سلیمانی بزرگترین نماد را از هوشمندی نشان دادند که همه کار‌های رسانه‌ای دشمن تبدیل به صفر شد. شناخت رهبری از پتانسیل مردم طراحی‌های دشمن را به شکست می‌کشاند.

وعده صادق موثرترین عملیات مقابله با دشمن بود

سردار شریف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات "وعده صادق" ادامه داد: این عملیات زیباترین، کم هزینه‌ترین و موثرترین عملیاتی است که انجام شد و تراز کشور را بالا برد و خیلی‌ها پیام این عملیات را گرفتند.

وی بیان کرد: به برکت هدایت و اندیشه‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب یک گفتمان دینی را در دنیا زنده کردیم که کشور از سلطه آمریکا و انگلیس درآمد، بنای ما هیچگاه بر جنگ و خونریزی نبوده و نیست.

سخنگو سپاه اظهار کرد: گفتمان ما دینی، اخلاقی، صلح، صفا و پیشرفت و آینده این سرزمین و دنیا است، اینکه دشمنان در هرجا می‌خواهند پای ایران را به میان بکشند نشانگر قدرت و الهام بخشی گفتمان انقلاب و امامین آن در دنیا است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ میلیون نفر از مردم کشورمان دوران دفاع مقدس و طاغوت را ندیده‌اند، افزود: وظیفه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها است که پیشرفت‌های کشور را با جهاد تبیین بیان و تلاش کنند رضایت مردم را که سرمایه اصلی نظام هستند را کسب نمایند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
0
0
والله همه اش نارسائی است.الان کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی بعد از ۳۰ ساعت از اعلام اولیه هنوز بارگزاری نمیشه.این تنها یک نمونه کوچک هست.انگار زندگی متزلزل مردم را نمی بینید؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار