کد خبر: 1229331
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
سردار شریف: 
در ۲۷ مرکز استانی کشور گروه‌های تلویزیونی سپاه و بسیج فعال هستند و تعامل بسیار خوبی با صداوسیما و خبرگزاری‌ها در مراکز استانی وجود دارد

جوان آنلاین: در جریان اطلاع‌رسانی از عملیات «وعده صادق» بسیار هوشمندانه و با زمانبندی دقیق و هماهنگی کامل عمل کردیم و این اقدام، جزو فعالیت‌های بی‌نقص ما در این زمینه بود. 

به گزارش فارس، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران دیروز در همایش ملی «مدار امید» که با حضور فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی برگزار شد، گفت: در شش‌هفت سال اخیر مجموعه روابط عمومی سپاه‌های استانی فعال‌تر و دارای شرایط مطلوب‌تری نسبت به گذشته شده‌اند. 
وی افزود: در ۲۷ مرکز استانی کشور گروه‌های تلویزیونی سپاه و بسیج فعال هستند و تعامل بسیار خوبی با صداوسیما و خبرگزاری‌ها در مراکز استانی وجود دارد. 
سخنگوی سپاه اظهار کرد: امروز با نگاه عمیق به کارکرد‌های سپاه و بسیج و مطالبات افکار عمومی، جریان‌شناسی‌های خبری خوبی طراحی می‌شود و به اطلاع مردم می‌رسد. 
سردار شریف با بیان اینکه ما شاهد کمترین تذکرات و گلایه‌مندی‌ها از مسئولان بالادستی هستیم، گفت: در روابط عمومی‌ها صحت و دقت بسیار مورد توجه است، بنابراین تأخیر در برخی اخبار و گزارشات به دلیل آن است که ابتدا بر صحت و دقت مطالب اطمینان یافته شود و سپس در اختیار مردم قرار گیرد. 
وی ادامه داد: در بحث وعده صادق تمامی منابع خبری را در نظر داشتیم و انسجام کامل در حوزه اطلاع‌رسانی این عملیات میان تمامی سازمان‌ها وجود داشت. 
سخنگوی سپاه تأکید کرد: قبل از شروع این عملیات هم رسانه ملی و رسانه‌های نقش‌آفرین را آگاه کردیم، متن اطلاعیه‌های قرائت‌شده در زمان وعده صادق از روز‌های قبل آماده شده بود. 
سردار شریف با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در موضوع وعده صادق اقدامی بی‌نقص از طرف سپاه بود، گفت: در جریان اطلاع‌رسانی از عملیات «وعده صادق» بسیار هوشمندانه و با زمانبندی دقیق و هماهنگی کامل عمل کردیم و این اقدام، جزو فعالیت‌های بی‌نقص ما در این زمینه بود. 
 دشمن نتوانست عظمت «وعده صادق» را زیر سؤال ببرد
وی افزود: سرلشکر باقری و سرلشکر سلامی ضمن نظارت در موضوعات نظامی و تاکتیکی وعده صادق روی مسئله اطلاع‌رسانی نیز نظارت جدی داشتند. سخنگوی سپاه عنوان کرد: دشمن نتوانست عظمت عملیات وعده صادق را زیر سؤال ببرد، به گونه‌ای که غافلگیری هم در انجام این عملیات وجود نداشت و دشمن آمادگی صددر‌صدی در مقابل ما داشت. 
سردار شریف ادامه داد: زمانی که عملیات وعده صادق آغاز شد، رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد ما ۹۹ درصد پهپاد‌ها را منهدم کردیم و به نحوی می‌خواست عملیات را در بعد روانی کوچک‌سازی کند، اما ملت ایران آگاهانه می‌دانستند که اصل این خبر دروغ است. 
وی افزود: موج انتقامی از رژیم‌صهیونیستی در سطح ملی برای این عملیات از سوی آحاد مردم صورت گرفته بود و این اقدام بزرگ از طرف نیرو‌های مسلح ما صورت گرفت. 
سخنگوی سپاه بیان کرد: رژیم‌صهیونیستی بسیار تشنه است تا منابع تاکتیک‌های این عملیات را بداند، اما نیرو‌های مسلح ما آگاه نسبت به این موضوع مهم هستند. سردار شریف تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند پیشرفت‌های ما را نادیده بگیرد، بنابراین نباید ما خودمان کمک‌کننده به این امر دشمن باشیم. وی افزود: با صراحت می‌گویم که ما در ابتدای راه هستیم و نتوانسته‌ایم ذره‌ای از اقدامات بسیج را به مردم معرفی کنیم، بنابراین باید این امر مهم را جدی بگیریم. سخنگوی سپاه گفت: باید چهره‌هایی همچون شهید زاهدی را به عنوان الگو به مردم معرفی کنیم که چطور مخلصانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مجاهدت می‌کرد. 
سردار شریف با بیان اینکه عملیات وعده صادق قدرت ایران را به جهانیان نشان داد، گفت: بعد از وعده صادق صدای وحدت جامعه ایرانی به گوش دشمنان رسید و آن‌ها همواره به دنبال ضربه به این وحدت هستند، اما ما نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف خود برسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار