کد خبر: 1228592
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
معاون هماهنگ کننده بسیج:

جوان آنلاین: معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی از خداوند متعال طلب می‌کرد که آن‌قدر به او مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم به سر او خطور نکند. 
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح دیروز طی سخنانی در همایش سراسری بسیج اقشار در مسیر اعتلا گفت: برجسته‌ترین مؤلفه شهید سلیمانی، اندیشه نورانی وی بود و بر مبنای همین اندیشه زیبا بود که عمل و اقدام این شهید والا مقام، زیبا جلوه می‌کرد. امروز عکس شهید سلیمانی به عنوان یک نماد و قهرمان، در خانه‌های یکایک ملت ایران با هر نوع تفکر و گرایشی می‌درخشد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه در ادامه گفت: آیا ما توانسته‌ایم این نکته را در ذهن جوانان کشور و نسل سوم انقلاب نهادینه کنیم که حاج قاسم سلیمانی، پرورش‌یافته مکتب انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است؟ آیا ما توانسته‌ایم این را ثابت کنیم که حاج قاسم، با هنرِ تربیت ولایت، حاج قاسم شد؟ وی افزود: درست است که وصیت شهید سلیمانی در سال ۹۷ به رشته تحریر درآمد، اما ما باید به این موضوع توجه کنیم که تفکر پشت سر این وصیت‌نامه، طی مدت ۴۰ سال در وجود حاج قاسم نهادینه شده بود. سردار معروفی گفت: شهید سلیمانی از خداوند متعال طلب می‌کرد که آن‌قدر به او مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم به سر او خطور نکند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار