کد خبر: 1200999
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، گفت: اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی که رخ می‌دهد را با دروغ‌پردازی به ما نسبت می‌دهند، برای این است که می‌دانند ایران اشراف دارد و جمهوری اسلامی ایران است که در سطح منطقه حرف اول را می‌زند.

جوان آنلاین: امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در خصوص اینکه پس از پایان رسمی تحریم‌های تسلیحاتی، غرب اعلام کرد تحریم‌های تسلیحاتی دیگری علیه ایران وضع خواهد کرد، گفت: ما در زمینه تسلیحات پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشتیم و تمام این پیشرفت‌ها هم در دوران تحریم بوده است. در حال حاضر هم که فضای بازتری وجود دارد، قطعاً به این پیشرفت‌ها اضافه خواهد شد.

به گزارش فارس، امیر آشتیانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف حوزه صنایع دفاعی مانند صادرات، ارتباط و تعاملات با کشور‌های دیگر درخصوص مباحث نظامی قطعا توفیقات بیشتری به دست خواهیم آورد و مطالبی که این کشور‌ها عنوان می‌کنند غالباً شعار و فرافکنی است و هیچ کدام اعتبار ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه از اشراف کاملی برخوردار است، افزود: اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی را که رخ می‌دهد با دروغ‌پردازی به ما نسبت می‌دهند، برای این است که می‌دانند ایران اشراف دارد و جمهوری اسلامی ایران است که در سطح منطقه حرف اول را می‌زند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار