کد خبر: 1176608
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان از دستگیری 4 نفر سارق«ای سی یو» توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان و مرکز استان خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، علی یوسفخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت«ای سی یو»در شهرستان ماهنشان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی نسبت به شناسایی سارقین«ای سی یو»اقدام که موفق به شناسایی و دستگیری 4 نفر از اعضای باند سارقین حرفه‌ای قطعات خودرو شدند.
وی گفت: متهمان در مواجه با مدارک و مستندات پلیسی به ارتکاب بیش از 20 فقره سرقت«ای سی یو»انواع خودرو از دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها اقرار کردند.
 یوسفخانی در پایان با بیان اینکه ارزش کالای سرقتی مکشوفه بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی را در مورد پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 و یا تلفن 130 مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار