کد خبر: 1229801
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
سروش لشکری در آشوب‌های بنزینی سال ۹۸ و اغتشاشات پاییز ۴۰۱ یکی از لیدر‌ها و سرشبکه‌های آشوب بود. او البته فعالیت سیاسی را در سال‌های قبل و از کمپین‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان آغاز کرده بود، سپس به خارج از کشور رفت و بعد، خبر رسید که به منافقین نزدیک شده است. 

جوان آنلاین: یک خواننده رپ ضدانقلاب با صلاحدید لیدر‌های سازمان منافقین از همسرش جدا شد. شنیده‌ها حاکی از تشکیلاتی بودن ازدواج این دو نفر بود. 

سروش لشکری، ملقب به «هیچکس» خواننده رپ ضدانقلاب و همسرش آزاده اکبری طی استوری‌های جداگانه‌ای در صفحات اینستاگرام خود، خبر طلاق از یکدیگر را منتشر کردند. محتوای مطلب هر دو تعریف و تمجید و عشق و محبت نسبت به یکدیگر و البته خبر طلاق‌شان در اوج این محبت و دلسوزی و احترام است!

سروش لشکری در آشوب‌های بنزینی سال ۹۸ و اغتشاشات پاییز ۴۰۱ یکی از لیدر‌ها و سرشبکه‌های آشوب بود. او البته فعالیت سیاسی را در سال‌های قبل و از کمپین‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان آغاز کرده بود، سپس به خارج از کشور رفت و بعد، خبر رسید که به منافقین نزدیک شده است. 

سروش لشکری جوانان را طی آشوب در ایران، تشویق به مبارزه مسلحانه با جمهوری اسلامی می‌کرد و حتی در صفحه شخصی‌اش آموزش ساخت کوکتل‌مولوتف می‌داد! مداوم از دولت‌های غربی درخواست می‌کرد تا سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی خود قرار دهند و حتی به ایران حمله نظامی کنند! در واقع همان سبک و سیاق تروریستی منافقین را در صفحه شخصی‌اش پیاده می‌کرد. 

برخی منابع، همسرش آزاده اکبری را رابط او با منافقین می‌دانستند. 

«فدایی» یک رپر ایرانی و همکار سابق «هیچکس» سال گذشته در توییتی با انتشار تصاویر پدر و مادر آزاده اکبری با لباس‌هایی که تصاویر رجوی‌ها را بر خود دارد، افشا کرد که «هیچکس» با مجاهدین خلق مرتبط شده است: «نمی‌خواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و ملتفت رابطه این آقا با تروریستای مجاهدینه نه چیز دیگه. اینم عکسای پدر مادر آزاده اکبری، زن این آقاست وسط انقلاب. که البته چیز خصوصی‌ای نیست و آنقدر وقیحه که همه اینا عمومی رو صفحه مادرزنش هست!»

رعنا رحیم‌پور، مجری سابق بی‌بی‌سی فارسی نیز در توئیتی در انتقاد از حمایت هیچکس از حمله نظامی به ایران نوشت: «اینکه دوست داری به ایران حمله نظامی شود، آیا با ۴۰۰ هزار دلاری که گرفتی ربطی دارد؟»

انتشار خبر ارتباط هیچکس (سروش لشکری) با منافقین، هم بازار تبلیغاتی او را کساد کرد و هم اینکه ادعای حقانیت جریان «زن، زندگی، آزادی» را باز هم زیر سؤال برد که چگونه جریانی آرام بودید که لیدر‌های شما را سازمان تروریستی منافقین هدایت می‌کرد؟ چگونه مدعی ایران آزاد و ملت شاد بودید که زیر پرچم گروهکی فرقه‌ای که دستش به خون هزاران ایرانی آلوده است، فعالیت می‌کردید؟

ازدواج و طلاق سروش لشکری هم شبیه عملکرد منافقین است؛ ازدواج تشکیلاتی و طلاق تشکیلاتی!

یک منبع آگاه امنیتی درباره جدایی هیچکس از همسرش به «مشرق» گفته است که در فرقه منافقین ازدواج‌های تشکیلاتی تا جایی دوام دارد که این ارتباط سفید باشد، زمانی که مسئله این مدل ازدواج‌ها به بیرون از تشکیلات درز پیدا کند باید زوجین از هم جدا شده و کلیه ارتباطات با یکدیگر را پاک کنند تا مسائل عاطفی ساختار خانه‌های تیمی و تروریستی را زیر سؤال نبرد. 

در توضیح شیوه ازدواج در گروهک منافقین، یکی از اعضای جدا شده از این گروهک می‌نویسد: «در اردیبهشت سال ۷۰ (بعد از عملیات کردکشی) مسئولم ناهید صادقی صدایم زد وقتی به اتاق او رفتم گفت متأهلی یا مجرد؟ گفتم مجردم. بلافاصله گفت قرار شد برادر مسعود برای شما اسرا نشست بگذارد و ورودیه این نشست یک برگ تعهد و طلاق است. برایم سؤال شد من که مجردم طلاق یعنی چه؟ منتظر بودم پاسخ سؤالم را بگیرم، البته بعداً متوجه شدم که گویا افراد را تک تک صدا می‌زدند و همین تعهد را از آن‌ها می‌گرفتند. بعد از گرفتن تعهد‌ها نشست دیگری عذرا علوی طالقانی با ۶۰ الی ۷۰ نفر از ما گذاشت و گفت چند روز دیگر برادر با شما نشست دارد و بحث جدیدی را آورده است که بحث انقلاب است. موضوع کنار زدن حایل و ذوب شدن در رهبری است تا بتوانیم به خواسته مان که همان سرنگونی است برسیم و... در این نشست مسئولان دیگر نیز بودند از جمله سادات دربندی (کاک عادل). وی برای زمینه‌سازی و مغز شویی افراد گفت همه ما افراد سازمان که در عملیات فروغ بودیم به خاطر وابستگی به خانواده باعث شکست این عملیات شدیم. پس برای اینکه بتوانیم ایران را سرنگون کنیم باید همسران مان را طلاق بدهیم تا دیگر هیچ وابستگی نداشته باشیم ما شکست خوردیم، چون متأهل بودیم و... اگر ۲۴ ساعته در اختیار مسعود و مریم قرار بگیریم آن وقت می‌توانیم رژیم را سرنگون کنیم!»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
2
0
شرافت مطبوعاتی را فدای منافع شخصی نکنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار